Gå til innhold

Krampe i kroppen av orgasme!

Fremhevede innlegg

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Opplevde noe underlig når jeg å kjæresten hadde sex i dag! Jeg å dama har funnet en teknikk som gir meg kraftig orgasme! Men i dag fikk jeg sterke kramper under og etter orgasme, begynte å riste veldig, så stivnet kroppen å blir helt stiv, mens jeg hyperventilerte og fikk litt Black out og jeg klarte ikke å røre meg, beina og armene låser seg på en måte! Er det en normal reaksjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en normal reaksjon?

Nei.

• Liker 1
Skrevet

Har faktisk opplevd noe lignende. Kun krampe da. Det andre hørtes litt mer urovekkende, enten en JÆVELIG rå orgasme som kroppen ikke helt viste hvordan den skulle forholde seg til, eller så er det nok en feil i systemet ditt vis dette er noe som fortsetter.

Anonymous poster hash: 74154...131
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Har faktisk opplevd noe lignende. Kun krampe da. Det andre hørtes litt mer urovekkende, enten en JÆVELIG rå orgasme som kroppen ikke helt viste hvordan den skulle forholde seg til, eller så er det nok en feil i systemet ditt vis dette er noe som fortsetter.

Anonymous poster hash: 74154...131

Opplevde dette igjen i går, Black out, er mer at jeg mister kontrollen og føler at jeg besvimer et øyeblikk, kanskje sånn ca 10 sek. Mest rart er krampene som kommer. Det varer sånn 2-3 minutter, før kroppen slapper av igjen å krampene slipper taket! Litt underlig følelse, ikke opplevd dette før! Kan sef være pga ekstra kraftig orgasme, for jeg kommer som en orkan, de 2 gangene dette har skjedd!
Skrevet

Du har en merkelig måte å skrive på i innleggene dine. Minner meg svært om en annen for en tid tilbake.

Nei, dette er ikke normalt. Du bør gå til legen. Å besvime slik på grunn av fysisk aktivitet og/eller overstimulering, kan være tegn på alt fra stress til en blodpropp i utvikling. I verste fall kan det være hjernesvulst. Man skal ikke sette diagnoser over internett, men dette er altså noen av mulighetene.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Du har en merkelig måte å skrive på i innleggene dine. Minner meg svært om en annen for en tid tilbake.

Nei, dette er ikke normalt. Du bør gå til legen. Å besvime slik på grunn av fysisk aktivitet og/eller overstimulering, kan være tegn på alt fra stress til en blodpropp i utvikling. I verste fall kan det være hjernesvulst. Man skal ikke sette diagnoser over internett, men dette er altså noen av mulighetene.

Javel, merkelig måte å skrive på? Skjønte ikke den jeg, hva mente du med det?
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Kommentar til mulig årsak! Dette skjer bare når jeg har fått orgasme, har ikke merket noe når jeg trener eller er fysisk aktiv da! Har hørt at noen kan oppleve å svime av pga orgasme! Men det er kanskje ikke normalt at sånt skjer, da?
Skrevet

Kommentar til mulig årsak! Dette skjer bare når jeg har fått orgasme, har ikke merket noe når jeg trener eller er fysisk aktiv da! Har hørt at noen kan oppleve å svime av pga orgasme! Men det er kanskje ikke normalt at sånt skjer, da?

http://goaskalice.columbia.edu/coming-and-fainting-it-possible-pass-out-orgasm

Helt normalt ser det ut til. Men du bør sjekke allikevel, sånn i tilfelle.

Skrevet

Javel, merkelig måte å skrive på? Skjønte ikke den jeg, hva mente du med det?

Du skriver pompøst. Det virker nesten som at du selv tenner på det du sitter og skriver.

"kommer som en orkan"

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Du skriver pompøst. Det virker nesten som at du selv tenner på det du sitter og skriver.

"kommer som en orkan"

Ok, jeg skjønner hva du mener! Ble kanskje pompøst, men jeg tenner ikke på det jeg skriver. Var en måte å si det på, for det skjer ikke når jeg får svakere orgasme! Bør kanskje sjekke det, blodtrykket eller noe!

Vet ikke om jeg tør fortelle legen direkte, om hva som skjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...