Gå til innhold

amerikansk versjon av netflix


Gjest BettyBoop

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Netflixen min har klikka på firefox, men jeg hadde den amerikanske versjonen der. Er det noen måte å få til den amerikanske versjonen på chrome nettleseren? Rop ut den som vet, så blir jeg veldig takknemlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få den amerikanske versjonen av Netflix ved å installere MediaHint.

Søk etter Mediahint på google, og last ned pakka. Deretter går du på Innstillinger - Utvidelser. Alle nedlastninger legger seg jo i en bar nederst i nettleseren på Chrome, så når nedlastningen er ferdig drar du bare MediaHint fra den baren og inn på Utvidelser-siden :)

Skulle du komme til å lukke den nedlastningsbaren er det jo bare å åpne mappa der nedlastninger legger seg og dra den over i nettleseren derfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du kan få den amerikanske versjonen av Netflix ved å installere MediaHint.

Søk etter Mediahint på google, og last ned pakka. Deretter går du på Innstillinger - Utvidelser. Alle nedlastninger legger seg jo i en bar nederst i nettleseren på Chrome, så når nedlastningen er ferdig drar du bare MediaHint fra den baren og inn på Utvidelser-siden :)

Skulle du komme til å lukke den nedlastningsbaren er det jo bare å åpne mappa der nedlastninger legger seg og dra den over i nettleseren derfra :)

tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last den ned, la den ligge i nedre kant og åpne utvidelser. Dra den over, og vips. Instant American Netflix.



Anonymous poster hash: 6a5a1...095
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Last den ned, la den ligge i nedre kant og åpne utvidelser. Dra den over, og vips. Instant American Netflix.

Anonymous poster hash: 6a5a1...095

men jeg prøvde jo det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å laste ned direkte til pcn. Altså til en lokal mappe på pcn din.

Deretter åpner du chrome, går på innstillinger og utvidelser, og drar Mediahint-filen fra den lokale mappa di og over i nettleseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Prøv å laste ned direkte til pcn. Altså til en lokal mappe på pcn din.

Deretter åpner du chrome, går på innstillinger og utvidelser, og drar Mediahint-filen fra den lokale mappa di og over i nettlesere

hørtes komplisert ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm spennende. Vi har apple tv, kanskje jeg skal se om dette går på applenettbrettet.. eller er dette bare til pc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...