Gå til innhold

Latterkrampe etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er helt utrolig pinlig! Men jeg freaka fyren jeg holder på med ut noe helt sinnsykt.

Vi hadde sex, ingen av oss er jomfru, men det var første gangen med hverandre. Etterpå lå vi nærme hverandre og snakket, noe som var utrolig romantisk, frem til jeg begynte å le. Og jeg lo og lo og lo. Jeg klarte ikke stoppe og han begynte å le litt selv og lurte på hva som var så morsomt. Jo mer han spurte, jo mer begynte jeg å le og til slutt var det fullstendig latterkrampe. Jeg klarte ikke å stoppe uansett hva jeg gjorde.
Han har senere tullet med å si: ''Det er jo ikke et godt tegn at du ler etter sex!''

Er så utrolig flaut om det skulle skje igjen. Men jeg er en sånn person som ler og smiler når jeg er i nærheten av noen jeg er glad i, noe jeg forklarte han. Men selv om han sier at det ikke gjør noe, tror jeg han synes det er litt merkelig.

Så neste gang føler jeg at jeg må holde igjen latteren fordi det høres så utrolig fjollete og fjortiss ut. Hva gjør jeg? Og ikke minst, er jeg helt på trynet?

Anonymous poster hash: 4b476...648
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan finne på å både le og grine etter heftig, deilig sex. Klarer bare ikke holde tilbake latteren/tårene, men jeg "mener" ikke noe med det.

Samboeren ble vel litt paff de første gangene, men nå bryr han seg ikke. Er ikke så mye å gjøre med det, heller så det er nok like greit.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan finne på å både le og grine etter heftig, deilig sex. Klarer bare ikke holde tilbake latteren/tårene, men jeg "mener" ikke noe med det.

Samboeren ble vel litt paff de første gangene, men nå bryr han seg ikke. Er ikke så mye å gjøre med det, heller så det er nok like greit.

Samme her! :)

Anonymous poster hash: aadd7...e59

Skrevet

Det var utrolig godt å høre da, at det ikke bare er meg som er utrolig sær!

-TS

Anonymous poster hash: 4b476...648

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...