AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Her er det jeg undrer meg over. Jeg er snart 24 og er i enhver betydning av ordet jomfru. Aldri kysset, klint eller hatt sex. Det er dels eget valg og dels omstendigheter. Etter vgs, der man liksom "skulle" gjøre det før det var for sent og jeg ikke traff noen jeg likte var det ikke så viktig for meg å "gjøre det for å ha gjort det." Som virket som hovedmotivet til da. ONS fungerer ikke for meg fordi det tar meg et par møter å bli komfortabel med personen og jeg ser ikke meningen med å møtes én gang for pinlig, ukomfortabel sex. Vet det ikke er sånn for alle, men for meg ville det vært det. Mangler ikke seksuell appetitt og tenker ikke å vente til ekteskapet, men begynner å bekymre meg for hvordan jeg skal bryte nyhetene. "Btw, du er i ferd med å gå der ingen mann har gått." I forhold til utseende er jeg ikke en "wow" jente man snur seg etter, men fornøyd med eget utseende. Jeg er tynn til slank, veldig lys hud, lyse øyne, lyst langt hår, liten midje, gjennomsnittlig store bryst. Men er dette altså et absolutt turn off for menn? Eller kan det være en fin ting? Anonymous poster hash: f69be...6d4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Turn on for noen, turn off for noen. Generelt har det lite å si. Anonymous poster hash: a73c2...bbf
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jomfru har alltid vært, og vil alltid være positivt dersom man er jente. Anonymous poster hash: f69c0...12a 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Har ikke noe å si i positiv eller negativ stand hvis jeg liker deg. Jeg ville kanskje likt å høre "jeg er jomfru" hvis vi vet det kommer til å skje slik at jeg kan ta det til hensyn. Anonymous poster hash: 30cb8...ba1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Vil tro de fleste ikke bryr seg, noen blir veldig glade og noen synes det er turn off. Folk er forskjellige. Selv hadde jeg nok befunnet meg i området mellom "bryr meg ikke" og "glad for det". Siden jeg ikke har kjempemye erfaring selv og har tendenser til å være nervøs når jeg skal gjøre det med noen jeg vet har masse erfaring, tenker jeg det hadde vært greit å stå på likefot. Anonymous poster hash: 033c9...5a9
Gjest Wanderlust Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Burde ikke ha noe å si med tanke på de kriteriene til mannen og forholdet jeg får inntrykk av at du har.
Gjest Gunfreak Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 For noen vil det være super turn on, de fleste vil ikke bry seg, hvis du sier det til din første partner vil vel han kanskje være litt forsiktig med deg og ta det litt rolig. 1
FantasDick Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 For noen er det turn on, for noen er det turn off og for andre har det ingenting å si. Jeg bryr meg ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Jomfru har alltid vært, og vil alltid være positivt dersom man er jente. Anonymous poster hash: f69c0...12a QFT Anonymous poster hash: 7197a...153
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Turn on er kanskje feil ord å bruke, man blir vel ikke akkurat tent av at en person er jomfru? Mange synes det er bra, og andre synes det er kjedelig å måtte "lære" opp noen, men de er vel kanskje like greit å luke ut med en gang. Det står respekt av det hvertfall! Anonymous poster hash: a45f1...fd5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 Det er flott synes jeg. Mange jenter i dag puler jo absolutt alt. Det er ikke så koselig med felleshull. Anonymous poster hash: e9c7e...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #13 Skrevet 15. september 2013 Her er det jeg undrer meg over. Jeg er snart 24 og er i enhver betydning av ordet jomfru. Aldri kysset, klint eller hatt sex. Det er dels eget valg og dels omstendigheter. Etter vgs, der man liksom "skulle" gjøre det før det var for sent og jeg ikke traff noen jeg likte var det ikke så viktig for meg å "gjøre det for å ha gjort det." Som virket som hovedmotivet til da. ONS fungerer ikke for meg fordi det tar meg et par møter å bli komfortabel med personen og jeg ser ikke meningen med å møtes én gang for pinlig, ukomfortabel sex. Vet det ikke er sånn for alle, men for meg ville det vært det. Mangler ikke seksuell appetitt og tenker ikke å vente til ekteskapet, men begynner å bekymre meg for hvordan jeg skal bryte nyhetene. "Btw, du er i ferd med å gå der ingen mann har gått." I forhold til utseende er jeg ikke en "wow" jente man snur seg etter, men fornøyd med eget utseende. Jeg er tynn til slank, veldig lys hud, lyse øyne, lyst langt hår, liten midje, gjennomsnittlig store bryst. Men er dette altså et absolutt turn off for menn? Eller kan det være en fin ting? Anonymous poster hash: f69be...6d4 Har ikke noen råd eller svar, jeg vil bare si at dette var akkurat som å lese om meg! På sett og vis litt deilig å se at vi er flere i samme båt. Er også 24 og jomfru... Har bare blitt sånn. Jeg synes aldri det var noen hast med det, men nå som jeg har passert 20, har jeg begynt å tenke på det... Føler meg litt som en taper eller helt unormal, og er redd for at det vil "komme i mellom oss" hvis jeg møter en bra fyr :S At han skal synes jeg er superteit eller noe, på grunn av det. Er fint å se mange skrive her at det ikke spiller så stor rolle Anonymous poster hash: ec326...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #14 Skrevet 15. september 2013 Det er flott synes jeg. Mange jenter i dag puler jo absolutt alt. Det er ikke så koselig med felleshull. Anonymous poster hash: e9c7e...f6b Det er ikke så koselig med slike kvinnesyn heller. Anonymous poster hash: 30cb8...ba1 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #15 Skrevet 15. september 2013 Turn off. Anonymous poster hash: c2f2b...77d
Lilac Skrevet 15. september 2013 #16 Skrevet 15. september 2013 (endret) Jomfruer er TURN ON for meg. Endret 8. oktober 2013 av Lilac 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #17 Skrevet 15. september 2013 Det er flott synes jeg. Mange jenter i dag puler jo absolutt alt. Det er ikke så koselig med felleshull. Anonymous poster hash: e9c7e...f6b Hva med felleskuk? Er ikke så koselig med det heller. Anonymous poster hash: 29a85...8a1 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #18 Skrevet 15. september 2013 Jomfruer er TURN ON for meg. Hver gang jeg har tatt en jomfrudom merker jeg at jeg blir ekstra tent og hvis noen sier de er jomfru til meg blir jeg helt "ÆÆÆ" og fantaserer masse om å være den første for den personen. Jeg og blitt kalt "jomfru- hunter" av noen venner, haha. Hva faen? haha. Anonymous poster hash: 29a85...8a1 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #19 Skrevet 15. september 2013 Det er ikke så koselig med slike kvinnesyn heller. Anonymous poster hash: 30cb8...ba1 Jeg respekterer kvinner. Men det er bare slik at jeg ikke tenner på kvinner som ligger med forskjellige mennesker hver uke. Du må respektere at jeg ikke klarer å tenne på slike jenter! Anonymous poster hash: e9c7e...f6b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #20 Skrevet 15. september 2013 Jeg respekterer kvinner. Men det er bare slik at jeg ikke tenner på kvinner som ligger med forskjellige mennesker hver uke. Du må respektere at jeg ikke klarer å tenne på slike jenter! Anonymous poster hash: e9c7e...f6b Du respekterer ikke kvinner hvis de er søppel fordi de gjør noe du ikke tenner på. Anonymous poster hash: 30cb8...ba1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå