sebra Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Jeg har funnet noen billige billetter som jeg vurderer om jeg slå til på. Men det er bare 45 min fra det ene til det andre flyet. Tør man satse på at man rekker det? Det er flybytte på Zurich og med samme selskap. Hvis man ikke skulle rekke det, dekker reiseforsikringen det? Eller ordner flyselskapet plass på neste fly?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Hvis dette er en overgang som flyselskapet selv foreslår (dvs du får sjekket inn hele veien) så hjelper de deg hvis du får problemer evt holder igjen neste fly. Jeg har hatt 40 min på overgang, riktignok i Wien, men null problem, flyene ankom og dro fra samme terminal. Anonymous poster hash: f7621...ef4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Zürich er liten, så det vil jeg tro går bra. Men husk å kjøpe gjennomgående flybillett. Da får du hjelp om det går galt. Og de sender bagasjen din videre med neste fly hvis den ikke rekker å komme med på flyet du rekker. Anonymous poster hash: 6e2a2...8eb
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Det hadde jeg ikke tatt sjansen på uten gjennomgående billett, hvor bagasjen ikke må sjekkes inn på nytt osv.. Anonymous poster hash: 1dbc4...2a4
Singha Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Har du gjennomgående billett går det helt fint. Tror min rekord er 25 minutter på Schippol en gang. KLM mente det gikk bra, og det gjorde det jo.
MunaMadan Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 (endret) Slutter meg til at dette går bra med gjennomgående billett. Fly blir da normalt ikke holdt igjen?! Da hadde det blitt mye domino-forsinkelser bortover. Flyselskapet overfører deg til neste avgang ved forsinkelse, det er vanlig praksis. Edit: skrivefeil Endret 15. september 2013 av MunaMadan 1
Kjetil E Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Har du gjennomgående billett går det helt fint. Tror min rekord er 25 minutter på Schippol en gang. KLM mente det gikk bra, og det gjorde det jo. Greide faktisk 30 min på Ohare en gang, da snakker vi om en av verdens største og travleste flyplasser. Flyet fra Minneapolis var en god time forsinket, men rakk akkurat BAs flight til London. Til tross for terminalbytte og at vi måtte sjekke inn. Dog ikke bagasjen den var alt innsjekket.
Rosa Sitron Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Gjennomgående bør det går bra. De fleste reiseforsikringer dekker derimot ikke så kort transitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå