Gå til innhold

Litt bemymringer angående utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gifter meg om er par måneder og er litt bekymret angående utdrikningslag.

Det jeg sier er sikkert bagateller for andre, men slik er det ikke for meg.

Jeg sliter med kraftige menssmerter og store blødninger. Så jeg er litt bekymret for disse typiske god-morgen-suprisene. Så for min del hadde det beste vært å vist om på forhånd sånn jeg kunne utsatt og sluppet unna det tullet.

Blir det for dumt å nevne til forlover? Vil jo ikke ødelegge opplegget deres, de vil jo sikkert det skal være hemmelig til den dagen.

Og er det vanlig at bruden får tid til å dusje/fikse seg litt før turen går videre? Er jo greit å være litt fresh. Er greit å være nyshavet om man skal på spa feks.

Anonymous poster hash: 14eab...49c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forloveren din er vel mest sannsynlig en veldig nær venninne, så jeg syns ikke det hadde vært rart å si i fra. Men har de allerede planlagt et hemmelig utdrikningslag, så kan det være vanskelig å gjøre noe med saken. Hvertfall så er hun obs på det :)

Skrevet

Sånt som dette tenker jeg det er en selvfølge at forlover tar hensyn til, om hun har så mye som et lite gram med sosiale antenner (og det har hun jo sikkert siden du har valgt henne!). Forklar saken. Og det kan jo være en mulighet at du forteller henne når du skal ha mensen, også har de mulighet til å legge det til en av helgene du ikke har det. Eller be deg om å utsette. Om det er to mnd til bryllupet så skal du vel ha den et par ganger innen da, så da får du jo faktisk ikke avslørt hvilken av helgene det gjelder? ;)

Anonymous poster hash: 92c24...5fc
Skrevet

Jeg ville ha sagt ifra, hun har nok stor forståelse for at det legger en stor demper for deg :)

Skrevet

Forloveren din er vel en som står deg nær? Er det en dame? I såfall fortell henne det! :)

Skrevet

Jeg hadde uten tvil sagt i fra, man vil jo ikke være dårlig på utdrikningslaget sitt. Ville også bedt om at forloveren la inn at jeg fikk ordnet meg om det var viktig. Jeg visste når mitt utdrikningslag var, så jeg var ferdigordnet da jeg ble hentet, veldig fornøyd med det.

Skrevet

Har vært forlover 3 ganger, og alle gangene har bruden fortalt meg dos and donts, og ellers som du vil. Hver gang har det blitt en overraskelse, men en hyggelig en, fordi jeg visste om brudens begrensninger og kunne jobbe ut fra det. Si det til forloveren, hun vil sette stor pris på det, poenget er jo en flott dag for deg..

Anonymous poster hash: 28f28...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...