Gjest diingo Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Jeg er plaget med noen arr i ansiktet etter kviser som jeg gjerne skulle blitt kvitt. Er det noen som har erfaring med produkter som kan bleke disse? Eucerin kanskje?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Decleor aroma white c+ nattkrem er mitt mirakel på boks. Anonymous poster hash: 3d006...f51
Gjest diingo Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Decleor aroma white c+ nattkrem er mitt mirakel på boks. Anonymous poster hash: 3d006...f51 Høres fantastisk ut Har du hatt god effekt av den? Tar dem de helt vekk eller bare så lenge du bruker den? Jeg har prøvd en del som virker helt til jeg tar den av (skylder ansiktet med vann), jeg så helt feilfri ut 1 time etter jeg hadde tatt den på og frem til da.. utrolig irriterende.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 De typisk røde arrene forsvinner mye raskere med den kremen, jeg får ha muligheten til å gå rundt uten arr innimellom i ansiktet selv om jeg har månedtlige utbrudd. Skal snart begynne på min 3 krukke så kan godt si jeg er fornøyd ja. Den legger seg ikke som et lokk som midlertidig fikser det men den hjelper huden med å lege seg raskere. Anonymous poster hash: 3d006...f51
Gjest diingo Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 De typisk røde arrene forsvinner mye raskere med den kremen, jeg får ha muligheten til å gå rundt uten arr innimellom i ansiktet selv om jeg har månedtlige utbrudd. Skal snart begynne på min 3 krukke så kan godt si jeg er fornøyd ja. Den legger seg ikke som et lokk som midlertidig fikser det men den hjelper huden med å lege seg raskere. Anonymous poster hash: 3d006...f51 Okei, takk for svar Kanskje jeg burde teste den. Hvor får jeg tak i den, og hva er prisen?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Jeg kjøper på nettet her http://www.feelunique.com/p/Decleor-Aroma-White-C-Recovery-Brightening-Night-Cream-50ml Men det kan sikkert være lurt å stikke innom en hudpleiesalong og se om de har en prøve av den til deg. Prisen pleier å være rundt 600 kr i butikk tror jeg. Anonymous poster hash: 3d006...f51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå