AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Fjortisfylla!! Kleint. Jeg var på fest i helgen, og der var det 3 umodne 14åringer som ikke bare irriterte vettet av meg, men faktisk klarte å dette ned en trapp sammen. Mye blod og grining. Så er mitt store spørsmål; Er det greit å søke opp de personene på 1881 eller noe, finne foreldrenes nummer og be de komme å hente ungene sine/eventuelt passe på sine egne unger? Det gjør jeg neste gang det kommer fjortiser på fest som leker/er alt for full, detter ned trapper og blir helt gorilla. Hvertfall når resten av de på festen er 18+ .. Det er ikke like lett å passe på 14-åringer om natten, når folk sover og er på jobb, men seriøst.. Alle var imot at jeg skulle ringe for de var redd foreldrene deres skulle ringe politiet. Skal foreldrene ringe politiet for de ikke klarer å passe på sine egne unger? Anonymous poster hash: 6aa42...653 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Hvorfor var det 14-åringer på festen? Hvis man ikke vil ringe politiet hiver man dem ut. Anonymous poster hash: d45a3...317
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Det er ikke bare greit, det burde være en selvfølgelighet! Anonymous poster hash: b9d6b...83b 3
Barcelone Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Hvordan havnet egentlig disse ungene på festen din? Jeg hadde ikke nølt med å ringe foreldrene, en jeg hadde nok gjort det i det de dukket opp på festen og passet på at de ikke fikk i seg noe alkohol mens dere venter på foreldrene.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Hvorfor var det 14-åringer på festen? Hvis man ikke vil ringe politiet hiver man dem ut. Anonymous poster hash: d45a3...317 Det var ikke min fest!!! Jeg fikk ikke hive de ut, men gud, var like før jeg hev de ut vinduet. Eieren var litt over 20, og det var ikke akkurat vanskelig å komme seg på festen. De fleste var ute i hagen. Anonymous poster hash: 6aa42...653
minister-mio Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Er ikke dumt å ringe foreldrene nei. Kaster du dem ut kan hva som helst skje med dem der de raver gatelangs ute av stand til å ta vare på seg selv. Samtidig er dem ikke ditt ansvar og du skal slippe å ha dem på dine venners fest.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Godt spørsmål. Var selv 15 år da jeg dro på bygdefester(dans) Og jeg drakk. Og hadde vært merkelig vist noen ringte foreldrene mine vist jeg ble litt full. Men jeg var veldig forsiktig, for skulle tross alt hjem til foreldrene mine etterpå. Men hadde jeg vært overstadig beruset så hadde det kasnkje vært mere naturlig å ringt foreldra mine og bedt de komme å hente meg. Jeg har nå selv ei 14 år gammel jente, som enda ikke har begynt å drikek (håper det er noen år til enda!) Og nå hadde jeg følt det hadde vært helt greit at jeg ble ringt til vist hun hadde drukket seg full og oppført seg som en gorilla. Ikke misforstå jeg hadde ikke syntes det var greit hun drakk som 14 åring, likevell jeg selv var 15. Håper hun venter til hun er 18 faktisk. Anonymous poster hash: f951c...376
#Sunrise Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 da kan du ringe foreldra:) dem har ingen ting på fester med 18+ og gjøre, dem får drikke på rommet sitt med noen venner:)
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Godt spørsmål. Var selv 15 år da jeg dro på bygdefester(dans) Og jeg drakk. Og hadde vært merkelig vist noen ringte foreldrene mine vist jeg ble litt full. Men jeg var veldig forsiktig, for skulle tross alt hjem til foreldrene mine etterpå. Men hadde jeg vært overstadig beruset så hadde det kasnkje vært mere naturlig å ringt foreldra mine og bedt de komme å hente meg. Jeg har nå selv ei 14 år gammel jente, som enda ikke har begynt å drikek (håper det er noen år til enda!) Og nå hadde jeg følt det hadde vært helt greit at jeg ble ringt til vist hun hadde drukket seg full og oppført seg som en gorilla. Ikke misforstå jeg hadde ikke syntes det var greit hun drakk som 14 åring, likevell jeg selv var 15. Håper hun venter til hun er 18 faktisk. Anonymous poster hash: f951c...376 ojsann, ble noen stokkinger med bokstaver her ser jeg.. Anonymous poster hash: f951c...376
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå