AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 hvor lang tid bør det gå fra man tar celleprøve til samleie? (altså der gynekolog kniper av noen biter av livmora). Blødde voldsomt samme dag (helt ekstremt!), mindre dagen etterpå. Så på dag to etter prøvde vi oss med sex. Ingen smerter, men plutselig begynte det å blø helt vanvittig. Hvor lang tid tar det før livmora gror godt nok? Anonymous poster hash: dbc57...8ea
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Merkelig, jeg har tatt tre celleprøver og har ikke blødd en eneste gang.. Anonymous poster hash: 1256b...68e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 hvor lang tid bør det gå fra man tar celleprøve til samleie? (altså der gynekolog kniper av noen biter av livmora). Blødde voldsomt samme dag (helt ekstremt!), mindre dagen etterpå. Så på dag to etter prøvde vi oss med sex. Ingen smerter, men plutselig begynte det å blø helt vanvittig. Hvor lang tid tar det før livmora gror godt nok? Anonymous poster hash: dbc57...8ea beklager dag tre. Altså prøvene tatt Torsdag morgen, samleie på Søndag... Anonymous poster hash: dbc57...8ea
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Merkelig, jeg har tatt tre celleprøver og har ikke blødd en eneste gang.. Anonymous poster hash: 1256b...68e Ikke den med bare q-tips. da blødde jeg ikke. Men når de viste unormale celler så mått jeg ta biopsi tror jeg det heter. Så hun tok flere biter av livmora med en tang, som sendes til testing.. Anonymous poster hash: dbc57...8ea
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Merkelig, jeg har tatt tre celleprøver og har ikke blødd en eneste gang.. Anonymous poster hash: 1256b...68e Noen blør og noen gjør det ikke, begge deler er normalt. Jeg får en bitteliten blødning som jeg knapt trenger truseinnlegg for. Men å blø mye og i flere dager etter en vanlig celleprøve er ikke normalt. Hva som er normalt etter biopsi vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 0e7a8...93b
Avalon Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Det er normalt å blø en del ved biopsi, du får tross alt et sår der. Jeg ville nok latt det gå en ukes tid før sex.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Det er normalt å blø en del ved biopsi, du får tross alt et sår der. Jeg ville nok latt det gå en ukes tid før sex. Joda, og var forberedt på det. Men første dagen bruke jeg bind som lignet på ei bleie(!) å blødde gjennom allikevel.. Det fosset.... Nå er det lite, men samleie er jo uaktuelt.. Lurer i grunnen på hvor lang tid det tar å gro.. Ei uke synes jeg er lenge, men må vel smøre meg med tålmodighet.. Anonymous poster hash: dbc57...8ea
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Jeg hadde samleie 3 dager etter biopsi og det endte også med masse blod - senga så nesten ut som drapssted og det rant jevnt nedover lårene. Ingenting vondt bare ekkelt, men blødningen stanset etter hvert. Hørte i ettertid at man bør vente 1-2 uker før man har sex etter biopsi. Etter vanlig celleprøve trenger man ikke å vente. Anonymous poster hash: 87f06...c0f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Jeg hadde samleie 3 dager etter biopsi og det endte også med masse blod - senga så nesten ut som drapssted og det rant jevnt nedover lårene. Ingenting vondt bare ekkelt, men blødningen stanset etter hvert. Hørte i ettertid at man bør vente 1-2 uker før man har sex etter biopsi. Etter vanlig celleprøve trenger man ikke å vente.Anonymous poster hash: 87f06...c0f Ja nå venter og venter jeg. Trodde blødningene hadde roet seg. Men i dag, ut av det blå, når jeg var på en jobbmiddag kjenner jeg plutselig at jeg er helt våt i skrittet! Joda, da hadde jeg blødd gjennom alt som var enda jeg hadde skiftet ganske nylig... FLAUT. i morgen er det ei uke siden biopsi. Er det virkelig normalt å blø så mye så lenge etter? Har ikke gjørt noe for å "gjøre mer skade" etter forsøket på samleie Søndag. Blødd lite man-tirs, men i dag helt sjukt igjen.. Anonymous poster hash: dbc57...8ea
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Ja nå venter og venter jeg. Trodde blødningene hadde roet seg. Men i dag, ut av det blå, når jeg var på en jobbmiddag kjenner jeg plutselig at jeg er helt våt i skrittet! Joda, da hadde jeg blødd gjennom alt som var enda jeg hadde skiftet ganske nylig... FLAUT. i morgen er det ei uke siden biopsi. Er det virkelig normalt å blø så mye så lenge etter? Har ikke gjørt noe for å "gjøre mer skade" etter forsøket på samleie Søndag. Blødd lite man-tirs, men i dag helt sjukt igjen.. Anonymous poster hash: dbc57...8ea Det høres ikke helt normalt ut nei. Jeg ringte legevakta den natten det stod på for meg og da ble jeg bedt om å se det an og ta kontakt igjen hvis det ikke skulle slutte å blø. Det gjorde det jo, så det ble ikke nødvendig å ta kontakt med dem igjen. Hadde jo litt brunaktig utflod noen uker etter, men tror ikke jeg hadde friskt blod - i alle fall ikke slik at jeg blødde gjennom. Jeg hadde nok tatt kontakt enten med legen eller legevakta om jeg var deg, sånn for sikkerhetsskyld i alle fall. Mulig de traff et blodkar da de tok biopsien, og at dette lett mister skorpen nå eller noe. Hos meg traff de et blodbad så jeg blødde også mye første dagen, de satt inn en slags bandasjetampong som jeg gikk med ut den dagen. Anonymous poster hash: 87f06...c0f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Jeg synes du skal ringe legen din hvis det fortsatt blør så mye som du beskriver, det er ikke normalt. Anonymous poster hash: 3b65d...992
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå