camie Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Hvor lang tid før et bryllup bør man ha ansiktsbehandling med "finpuss" av øyenbryn?
Gjest Myumi Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 Minst 14 dager før i tilfelle du får noen småkviser etter behandlingen.
jea Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Jeg hadde tatt 1mnd før tilfelle du får reaksjoner..Hvis du skal ha dyprens da? Øyenbryn ville jeg ha tatt 1 uke før.. Jeg skal ta maske for tørr hud 1uke før,for å få masse fuktighet til huden..
Siam Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Jeg har fått time på onsdagen før bryllupet... Blir det altfor nærme? Skal ikke ha en vanlig ansiktsbehandling med klemming og sånn, men en fuktbehandling med elektroder (hvis jeg skjønte det riktig....) Skal visst gjøre at huden stråler og at sminken legger seg perfekt. Samtidig skal jeg også vokse...
Kalas Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 Hvis du skal gifte deg på en lørdag, synes jeg det blir for nær i tid. Særlig hvis det er en behandling som er ny for deg... Selv bestilte jeg filing og lakking av neglene til kr 100 i stad - et kupp!
Kalas Skrevet 27. april 2004 #7 Skrevet 27. april 2004 Tøyen hud og hår. Alt er bedre enn å lakke neglene selv, jeg søler så fælt, atte. Og å file negler er det kjeeeedeligste jeg vet. Jeg ba egentlig om manikyr, men hun mente at hvis jeg skulle lakke neglene i en mørk farge, ville den ofte boble seg litt pga oljer/kremer brukt under manikyren. Så dermed ble det billigere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå