Gå til innhold

Tåler ikke prevensjonsmidler.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med prevensjonsmidler, jeg tåler dem rett og slett ikke. Jeg har prøvd alt av p-piller, p-stav, p-ring og spiral. Men måtte gi opp, legen min sier at det ikke er mer jeg kan prøve, så jeg må forholde meg til kondom.

Men det virkelige problemet er at kjæresten min kan ikke fordra det, han sier at han foretrekker det uten, men jeg har ingen planer om å bli gravid eller bli fast kunde på apoteket for å handle angrepiller. Å det begynner å gå utover sex livet vårt..

Selv om han liker oralsex så blir det ikke så gøy for meg at det eneste sex livet vårt er oralt. Savner "the real deal"

What to do ?!?! :(

Anonymous poster hash: 16202...828
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Kobberspiral? Det er jo uten hormoner.

Ellers blir det jo "hoppe av i svingen"-metoden, gjerne kombinert med en lady-comp som viser deg de sikre dagene i måneden

• Liker 1
Skrevet

Det går først og fremst på vane. Vis at du vil ha ham, si at du vil ha ham, men at du vil han skal bruke kondom. Det senker faktisk ikke følsomheten så mye som mange skal ha det til. Det var en forskningsartikkel jeg leste om det (har ikke kilde) hvor det sto det først og fremst var en psykologisk greie at noen menn ikke kunne fordra kondom.

Kanskje han bare synes det er stri, usexy eller klinisk?

Jeg ville ikke ha "hoppet av i svingen". Angrepille burde de forresten ikke bruke mer enn to ganger i året, det er dessuten lignende stoffer som i p-piller.

• Liker 2
Skrevet

Tåler du ikke hormon-prevensjon må du virkelig unngå angrepiller! De er jo en super-dose med hormoner, de samme som i p-pille.

Og du er ikke alene, her i huset er det også kondomer som gjelder. Det blir en vanesak. Skikkelig barnslig av kjæresten din - jammen fint at han setter sin egen nytelse over din helse :roll:

Anonymous poster hash: 57ce1...866
Skrevet

Tåler du ikke hormon-prevensjon må du virkelig unngå angrepiller! De er jo en super-dose med hormoner, de samme som i p-pille.

Og du er ikke alene, her i huset er det også kondomer som gjelder. Det blir en vanesak. Skikkelig barnslig av kjæresten din - jammen fint at han setter sin egen nytelse over din helse :roll:

Anonymous poster hash: 57ce1...866

Tenkte jeg skulle black maile han med å si at "hvis jeg blir gravid så beholder jeg det, å du er nødt til å betale et heftig barnebidrag"

Men jeg tror han kommer til å gjennomskue meg.. Jeg holder på med studier som jeg tar veldig seriøst så han vet at jeg ikke har tenkt å ødelegge dem uansett hva som skulle skje. :fnise::glare:

Skrevet

Føler med deg, er veldig lei hormon-prevensjon selv. Bivirkningene har vært alt fra bare en plage til et h****te- det jeg går på nå gjør meg bare litt rundere i kantene og gir meg noen humørsvingninger.

Kondom er en vanesak, like greit å bli vant til det. Kondom er ikke verdens undergang på noen måte, vi bruker det i tillegg.. :P Men dette er vel partneren din som må overbevises mest på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...