Gå til innhold

Hvor mye har jeg tjent i år?


Gjest Marsvinet

Anbefalte innlegg

Gjest Marsvinet

Jeg lurer på om det er noen rask måte å finne ut hvor mye jeg har tjent i år. Jeg er nemlig redd for å gå over grensa på stipendet mitt. (Studerer fulltid, og jobber).

Jeg tror at tallet ligger i nærheten av 120 000 kr før skatt. Jeg må derfor passe meg i månedene framover, så jeg ikke kommer over 151 216 kr... Dette kan bli vanskelig da jeg har fått en ny jobb, der jeg tjener ca 20 000/mnd.

Kan jeg kontakte skatteetaten?

Kan jeg kontakte arbeidsgiver?

Må jeg gå inn i nettbanken min og regne ut hvor mye jeg har tjent? Jeg byttet til et skattekort med høyere trekkprosent i løped av arbeidsperioden, kan jeg se hvilket skattekort som gjelder for hvilke lønninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lønsslippen din står det ikke der?

Om du skal kontakte noen så snakkmed arbeidsgiver ikke skatteetatenm

Endret av Arbeider
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvsagt kontakte arbeidsgiver for å finne ut hvor mye du har tjent, men det er mye lettere å bare se på lønnsslippen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du studerer fulltid og har en jobb i tillegg som du tjener 20 000 i måneden på? Hva jobber du som da? Luksusprostituert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

320-350 utbetalt (sjekker ikke så nøye).

Men har jo rukket å opparbeide meg en del bonus som blir utbetalt senere.



Anonymous poster hash: 85a2a...f8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

320-350 utbetalt (sjekker ikke så nøye).

Men har jo rukket å opparbeide meg en del bonus som blir utbetalt senere.

Anonymous poster hash: 85a2a...f8c

?

Anonymous poster hash: 87c10...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen deltidsjobb er så bra betalt og at du er fulltidsstudent samtidig som du har en lønn som tilsvarer en ok FULLTIDSjobb i tillegg.

Lukter bullshit ifra Lindesnes til Nordkapp av deg TS :)



Anonymous poster hash: ab4f3...b9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er noen rask måte å finne ut hvor mye jeg har tjent i år. Jeg er nemlig redd for å gå over grensa på stipendet mitt. (Studerer fulltid, og jobber).

HERREGUD! Hva tror du skjer om du går over grensa? At du havner i fengsel? Du TAPER ikke på det, det er bare at du får elendig timelønn for de timene du jobber som gjør at du kommer over grensa.

Anonymous poster hash: 58f8c...d66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil sikkert tjene mer på å jobbe det du kan og miste stipendet enn å beholde stipendet og jobbe mindre.



Anonymous poster hash: 8c778...c72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

Du vil sikkert tjene mer på å jobbe det du kan og miste stipendet enn å beholde stipendet og jobbe mindre.

Anonymous poster hash: 8c778...c72

Ja, men jeg studerer juss, så jeg vil egentlig jobbe meg helt opp til stipendgrensa og så bruke resten av tida på å lese.

Ingen deltidsjobb er så bra betalt og at du er fulltidsstudent samtidig som du har en lønn som tilsvarer en ok FULLTIDSjobb i tillegg.

Lukter bullshit ifra Lindesnes til Nordkapp av deg TS :)

Anonymous poster hash: ab4f3...b9f

Jeg jobber svært mange timer per vakt. Derfor blir det fort 36 timer med arbeid på en uke, selv om jeg kun jobber 2-3 vakter i uken. Jeg jobber alltid kveld/natt, og får dermed gode kvelds/nattetillegg.

Endret av Marsvinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...