AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Er det sånn at man er kåt dagen derpå og vil at ONSen skal være der for å knulle mer? Når liker dere best å gå hjem eller at ONSen går hjem? Anonymous poster hash: a8895...e5c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Liker ikke ONS. Men da jeg var ung og dum så ville jeg helst bare dusje og sminke meg dagen derpå. Anonymous poster hash: fe875...d2e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jeg vil helst hjem så fort som mulig på morgenen. Er ofte uggen og vil på do. Samt dusje, få av sminken, og sove mer:p (jeg blir for øvrig alltid med guttene hjem, for da kan jeg dra hjem når jeg vil) Kvinne, 27. Anonymous poster hash: 86144...4e9
MyName Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Har ikke så ofte ons lengre, men morgen sexen er jo beste med ons i mine øyne, så hvorfor så travelt 2
Gjest Nefertiti. Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Kommer an på formen. Noen ganger blir jeg for en runde til, og kanskje frokost etterpå. Andre ganger farer jeg hjem før han i det hele tatt har våknet (som regel fordi jeg ikke klarer å vekke han, sover tungt). Andre ganger blir det litt kosing og kyss før jeg farer av sted. Alltid greit å være med han hjem, for da styrer jeg det selv
Tidus Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 De gangene jeg har hatt ons, har det vært som oftest hos dama. Snek som regel ut før hun våkna. Men ble noen morgenrunder dagen derpå også en gang i blant
Gjest Arbeider Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 (endret) Hobo som jeg er satser jeg på at jeg får frokost. Beste var hun som gikk på bacondiett. Endret 17. september 2013 av Arbeider
Gjest Moirai Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Jeg ligger ikke med folk jeg ikke kan møte blikket til dagen derpå, så sniking blir litt for barnslig for meg. Man spanderer kaffe og frokost, knuller evt litt mer hvis begge vil, og så går man hjem.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Dagenderpå-sex etter en ONS er som en deilig dessert etter en bedre middag. Totalt obligatorisk for min del. Blir skuffet om den uteblir. Anonymous poster hash: 57c8d...91a
Rakel Rips Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Hobo som jeg er satser jeg på at jeg får frokost. Beste var hun som gikk på bacondiett. Har du noensinne hatt sex? (utenom med deg selv og en gammel sokk vel å merke)...
Gjest Arbeider Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Har du noensinne hatt sex? (utenom med deg selv og en gammel sokk vel å merke)... Ja...
Gjest JakeGreen Skrevet 17. september 2013 #12 Skrevet 17. september 2013 Som regel synes jeg det er koselig og nesten obligatorisk med overnatting, men de siste gangene har jeg faktisk løyet og sagt at jeg har kjæreste når jeg er ferdig slik at de ikke har blitt værende. Reaksjonen det gir er som regel helt uvurderlig. Men jeg føler meg ferdig med sånt for en stund nå. Kanskje jeg ombestemmer meg til helgen. Kanskje ikke. Mest sannsynligvis ikke.
Gjest Gunfreak Skrevet 17. september 2013 #13 Skrevet 17. september 2013 Aldri hatt ONS, men hadde jeg hatt det og de overlevde natta med snorkinga mi, ville jeg håpe vi koser litt mer på morgenen, med dagslys og mer eller mindre edru tilstand.
Gjest Chloe87 Skrevet 17. september 2013 #14 Skrevet 17. september 2013 Jeg har ikke ons siden jeg har verdens kjekkeste mann å legge meg med og våkne med hver dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå