AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 har hørt at eplecidereddik senker blodsukkerstigning, betyr det at det er bra å drikke litt av det etter at man har drukket et glass cola feks? Anonymous poster hash: af7f0...5b8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 har hørt at eplecidereddik senker blodsukkerstigning, betyr det at det er bra å drikke litt av det etter at man har drukket et glass cola feks? Anonymous poster hash: af7f0...5b8 Om du har normal helse, regulerer kroppen dette selv. Har du ikke normal helse, bør du søke råd hos helsepersonell.Anonymous poster hash: 4d6ef...852
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 nei,har ikke diabetes, lurte på om det å drikke eplecidereddik rett etter man feks har drukket cola gjør at mindre av sukkeret fra colaen kommer over i blodet Anonymous poster hash: af7f0...5b8
Lutetium 71 Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 (endret) Har hørt noe om at folk bøtter nedpå med tran rett før de skal drikke sprit. Tanken er at tranolja skal smøre tarmene innvendig slik at alkoholopptaket blir forsinket. Men det er vel mest av alt en myte.Men ja, enig med Kårky, kutt ut det der sukkervannet. Mye enklere. Drikk farris isteden! Endret 15. september 2013 av Lutetium 71
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Syre, som blant annet sitron og eddik, demper GI, og gir en lavere blodsukkerstigning, men jeg vet ikke i hvor stor grad det fungerer på rent sukker. Jeg tror jeg heller ville valgt noen dråper sitron i colaen, framfor å bøtte nedpå med eddik etterpå. Anonymous poster hash: 5848e...95e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå