Gå til innhold

Liker damer egentlig sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja liker damer egentlig sex?. Vet at de liker nærhet, kos osv. De sier ofte at de må føle noe for mannen om de skal ligge med han. Mens en mann kan gå ut på byen og ligge med en random dame og være godt fornøyd.

Men selve samleie er det en høydare, og noe damene ser frem til?

Anonymous poster hash: f392b...c4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja sex er hyggelig og godt og fint pokemonkort

Anonymous poster hash: 89377...406
Skrevet

Svaret du får på dette, vil avhenge av hvem du spør. Basert på mennesker som iblant observeres her inne, kan svaret være en av følgende:

1. Ja, damer liker sex, bare ikke med akkurat deg.

2. Nei, de lar seg parre kun når de vil befruktes.

3. Nei, de puler kun for å være snille/oppnå goder i form av mat eller smykker.

4. Ja, men kun pur og ren og vakker sex med deres hjertes utkårede, helst innenfor ekteskapet, og kun som et kroppslig uttrykk for et generelt jomfruelig sinn, som renner over av kjærlighet og regnbuer.

5. Ja, de liker det altfor godt, for damer er skitne tøser som har mistet alle skrupler, og som nå puler rundt som kåte, ekle, små kaniner som nettopp har sluppet ut av buret.

6. Ja, damer tilhører samme art som deg selv, de har horomoner og seksuelle drifter, og de har erogene soner som ved korrekt behandling vil gi dem hjernesmeltende orgasmer.

Gjett riktig, og du vinner en bolle. Gjett feil, og du vinner selvinnsikt. Win-win, med andre ord.

Anonymous poster hash: f11e5...743
  • Liker 1
Skrevet

Jeg knuller utelukkende for å oppnå ytterligere makt over menn.

Anonymous poster hash: 26e0c...fa9
  • Liker 1
Skrevet

Ja jeg liker sex :) Selvsagt best med fast partner. one night så blir det ikke like bra for man kjenenr jo ikke hverandre hva den andre liker. Har ikke hatt så mange one night, har for det meste vært i langvarige forhold. Jeg liker nærhet ja, men liker følelsen av å bli pult :)

Anonymous poster hash: f207c...94a
Skrevet

Nei, for kvinner har jo aldri one-night stand :rolleyes:

Anonymous poster hash: a6574...d5a
  • Liker 4
Skrevet

Ja, jeg nyter sex, men har kun sex i forhold fordi jeg føler at det er noe som jeg ikke vil dele med alt og alle, og så har det også noe med at sex med noen man har følelser for er utrolig mye bedre enn å ha sex med noen man ikke føler noe for. Dette har jeg hørt menn si også.

Det er også veldig feil at det bare er kvinner som liker kos osv. Kjæresten min for eksempel (som er en mann) elsker å kose og vi koser hele tiden.

Det er ikke alle menn som liker ONS, og det gjelder også for kvinner.

Anonymous poster hash: 83e55...f08
Skrevet

Og dersom menn skal ha ons så må de jo finne noen villige kvinner også da?...

Anonymous poster hash: bd8e0...fd6
Skrevet

Og dersom menn skal ha ons så må de jo finne noen villige kvinner også da?...

Anonymous poster hash: bd8e0...fd6

Vel, menn kan være veldig utspekulerte og overtalende for å få seg litt. Mange damer sier ja, bare fordi de blir lovet både det ene og det andre, og ikke fordi de har spesielt lyst.

Anonymous poster hash: 2e443...a6a

Skrevet

Vel, menn kan være veldig utspekulerte og overtalende for å få seg litt. Mange damer sier ja, bare fordi de blir lovet både det ene og det andre, og ikke fordi de har spesielt lyst.

Anonymous poster hash: 2e443...a6a

Virkelig? Har man sex med en man treffer på byen samme kveld er det fordi man har lyst på sex, og ikke noe mer. Dette gjelder begge kjønn.

Anonymous poster hash: 3b182...9a4

• Liker 1
Skrevet

Kvinner har kun sex med snille menn!

Dette har jeg lært på kvinneguiden.

Anonymous poster hash: dfae0...6ef
Skrevet

Nei, selvsagt ikke.

Vi har kun sex for å formere oss.

Det vet da alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...