AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg vet at dette er individuelt, men jeg spør likevel. Er det noen som ikke trenger mer enn 0,5-1 l vann om dagen, eller er 1,5-2 l minimum for alle voksne mennesker? Jeg er en normalt høy og slank kvinne, og får nok ikke i meg mer enn 0,5 til 1 l vann om dagen. Noen ganger mer, men det ligger sånn ca. på det. Drikker alltid når jeg er tørst, og litt ellers. Er ekstremt mye svimmel, spesielt når jeg reiser meg opp etter å ha sittet/ligget, og sånn har det vært i noen år. Har vært hos lege, men han så ikke på dette som noe problem, annet enn at det er ubehagelig. Har helt perfekt blodtrykk. Derfor lurer jeg på om det kan komme av dehydrering? Anonymous poster hash: cec12...831
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Vil bare minne på at vi også får i oss mye væske gjennom kosten vår, så er i praksis litt mer enn 0,5 til 1 L du får i deg, men er ingen fare å drikke mer for deg uansett. Svimmelheten og slikt kan jeg ikke svare på Anonymous poster hash: a2197...fad
Gjest Nordavind Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Det kan det. Og evt jernmangel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå