Gå til innhold

KONSTANT forkjøla. Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kult du ikke tør å poste som annet enn anonym, da.

Nåler i huden? Mot forkjølelse?

Hvis dere faktisk ikke har noe seriøse råd å komme med, så kan dere få lov til å forlate tråden.

Hva er så useriøst med akupunktur mot forkjølelse?

Jeg gikk til akupunktur pga rygg/hofte problemer og under behandlinga pådro jeg og samboern meg en kraftig forkjølese, begge to lå rett ut pga dette og vi forventet oss ei uke eller to med et rent helvette ettersom det var det samme vi hadde vært gjennom for en mnd siden. Damen spurte om hun skulle sette noen som kunne hjelpe og jeg sa ja. Dagen etter var det borte, samboeren fortsatte uka igjennom som forrige gang, mens jeg kun var småsnufsete en dag eller to etterpå og det var alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være inneklimaet i huset/leiligheten du bor i? Mange som bor i dårlige leiligheter med mye fukt i, kan være muggsopp som forårsaker symptomene dine. Ei venninne av meg var konstant snufsete/syk i den perioden hun bodde i et typisk studentkollektiv i Oslo. Ble bra igjen med en gang hun flyttet derfra!

Ta en inneklimatest hjemme hos deg!

Skrevet

Send meg en PM så skal jeg svare på det. :rolleyes::lol:

Anonymous poster hash: 4c6b8...7ff
Skrevet

Selv har jeg kronisk bihulebetennelse, så tar reseptnesespray en gang til dagen hver eneste dag uten stopp, det har hjulpet selvom jeg fortsatt sliter. Noe å ta opp med legen kanskje?

Skrevet

Noe å ta opp med legen? Les side 1 sin nedre halvdel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...