Gå til innhold

jeg er konstant irritert! hvorfor?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært slik de siste årene. I perioder er det bedre men som regel er det konstant. Det er utrolig slitsomt og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider. Det er ikke noe spesielt som irriterer meg, det er alt! Hva kan det komme av? Det kan umulig være normalt. Går ikke på hormon prevensjon så er ikke det heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet

Har du stressende jobb eller studier? Spiser du riktig? Alt bra på hjemmefronten?

Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg er også hele tiden irritabel, men det er fordi jeg misliker folk og de irriterer meg bare ved å puste noen ganger.

  • Liker 2
Skrevet

Hos noen kan også matallergi eller smertetilstander slå ut som irritasjon.

Jeg reagerer følelsesmessig på begge de tingene - og har etterhvert lært å ta det som et signal om at jeg må justere kostholdet eller regulere smertemedisinering.



Anonymous poster hash: d857c...c50
  • Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

Har vært slik de siste årene. I perioder er det bedre men som regel er det konstant. Det er utrolig slitsomt og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider. Det er ikke noe spesielt som irriterer meg, det er alt! Hva kan det komme av? Det kan umulig være normalt. Går ikke på hormon prevensjon så er ikke det heller.

Det er nok noen følelser du undertrykker. Kanskje du burde prate med noen om det?

Skrevet

Takk for mange svar allerede! Jeg har lite stress i hverdagen og har det egentlig veldig bra! Har mistanker om matallergi/intoleranse da det går mye i familien og jeg sliter med å ta opp jern og b-vitamin selv om jeg har en sunn variert kost. Har testet for cøliaki men den var negativ, vet dog at disse testene kan være usikre. Så føler jeg skyter skudd i blinde når jeg prøver å finne ut hva det kan være.

Skrevet

men avataren din sier jo at du blir glad av andres sinne?:)



Anonymous poster hash: 775ed...b62
Skrevet

For lite sex, evt dårlig sex. :nigo:

Skrevet

Dette kan tyde på lavt blodsukker. Verdt å sjekke ut ?

Skrevet

Sjekk stoffskiftet ditt. Jeg var konstant irritert før jeg fikk behandling for lavt stoffskifte.



Anonymous poster hash: cb24b...410
Skrevet

Kronisk lavt blodsukker? Ikke så lenge siden jeg sjekket stoffskiftet så vidt jeg husker. Har en mor med et stoffskifte som går opp og ned i perioder, vet ikke hvor lett det er å finne ut av om jeg skulle ha det samme.

Skrevet

Kronisk lavt blodsukker? Ikke så lenge siden jeg sjekket stoffskiftet så vidt jeg husker. Har en mor med et stoffskifte som går opp og ned i perioder, vet ikke hvor lett det er å finne ut av om jeg skulle ha det samme.

Det er lett å se om du har lavt stoffskifte på blodprøver, men be om å få vite verdiene dine. De kan ligge i grenseområdet og da er det mange leger som er uvillige til å starte med behandling, så da må man mase litt.

Anonymous poster hash: cb24b...410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...