Gjest oreokaka Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Hei! Jeg har to spørsmål. 1. Plastisk kirurgi, er det noe man må betale fullt selv, eller kan man få noe av det dekket om man går gjennom en fastlege? Og er det noen som har operert evt rundt øynene, og hva syntes dere om resultat osv? Jeg har nemlig litt tunge øyelokk, og har lest at det kan være en grunn til at man får migrene. Jeg sliter mye med migrene, og det sitter mest i øynene, panna og tinninga. Kunne det vært noe for meg å høre med fastlegen min om feks? Jeg vil jo helst bli kvitt denne migrenen som ødelegger ganske mye til tider. 2. Jeg er også litt mørk under øynene (dette kan jo seff ikke dekkes, det vet jeg), og ser trøtt ut døgnet rundt. Fikk høre her en dag jeg var sminkefri "Blir du slått eller?" fordi jeg er så blå/svart under øynene. Leste litt nå om at det er noen som har brukt restylane under øynene, for å få vekk dette mørke. Og at det ikke blir slike poser, som jeg også har. Har også noe arvelig rundt øynet, så gjør at jeg alltid ser trøtt ut, uansett hvor mye jeg har sovet. Er det noe som har prøvd dette med restylane under øynene, og kan anbefale det videre? Takker for alle svar
MilleVanille Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 1. Jeg vil regne med at du må betale dette selv, men i og med at du har et medisinsk problem, kan det være verdt et forsøk. 2. Jeg vet at Restylane kan være løsningen for både de med 'søkk' under øynene og poser under øynene, men jeg tror vel egentlig ikke mørkheten kan forsvinne? Kan være verdt et forsøk, vel og merke.
Gjest oreokaka Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 1. Jeg vil regne med at du må betale dette selv, men i og med at du har et medisinsk problem, kan det være verdt et forsøk. 2. Jeg vet at Restylane kan være løsningen for både de med 'søkk' under øynene og poser under øynene, men jeg tror vel egentlig ikke mørkheten kan forsvinne? Kan være verdt et forsøk, vel og merke. 1. Regner egentlig også med det, men er jo verdt er forsøk ettersom at det er et problem. 2. Leste at det kunne ta vekk mørkheten også, hvertfall dempe det godt Men ikke vet jeg altså, derfor jeg hører om andre har vært borti det.
amadine Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Snakk med fastlegen din. Hvis du har plager med tunge øyelokk eller poser under øya som går utover syn/andre plager så får du det dekket.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Ja du kan snakke med fastlegen om å få dekt dette med øynene, men husk at slikt tar tidAnonymous poster hash: e2e8e...2f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå