Gjest Elyssa Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Er det flaut å stå i kassa på Rema 1000 klokka 19 lørdag kveld med en cola, potetgull og en pose smågodt? 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Nei, hvorfor skulle det være det? Anonymous poster hash: 9b319...362 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Haha Tja.. Veldig 'typisk' hvert fall. Anonymous poster hash: ee832...98a 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Som Remaansatt/kasseslave kan jeg si at jeg faktisk ikke tenker noe over det. I det hele tatt. Det eneste jeg ser er strekkode-den-scannet-riktig-ok-neste-vare-"Pose?" Anonymous poster hash: 0bf92...708 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Som tidligere biltema ansatt må jeg ærlig innrømme at jeg lagde mine egne statistikker i hode over hva folk kjøpte osv. Slik går det når sjefen setter deg i 8 timers vakt i kassen hver bidige dag. Med første pause etter 5-6 timer. Vi hadde sjokolade rett ved kassen og brus i nærheten. Var gøy å se hvor mange som tok med seg en sjokolade når det var litt kø og ingen så når de la den raskt i vognen, i forhold til om de kom alene til kassen. Var også slik at det virket som at mange av mennene syntes det var flaut å skulle kjøpe sjokoladen. "Også.. har jeg denne da (viser noe svakt over disken så jeg halveis ser)" En sjokolade? "ehm.. kremt.. (ser rundt seg).. eh ja!" merkelige greier Også de som absolutt måtte fortelle at de aldri egentlig kjøpte sjokolade eller slike ting, men akkurat i dag ville da. også var de på butikken minst 2 ganger i uken og alltid kjøpte seg sjokolade. hehe Men når det er sagt, så dømte jeg aldr noen for hva de kjøpte. Jeg bare syntes det var artige å følge med på de forskjellige folkene, hva som var typiske ting en type mennesker handlet osv. Anonymous poster hash: a895a...171
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 (endret) Er det flaut å stå i kassa på Rema 1000 klokka 19 lørdag kveld med en cola, potetgull og en pose smågodt? Du er klar over at noen av oss her er foreldre, og er ferdige med drikke-seg-full-hver-lørdag-fasen? Noen av oss liker seg best hjemme, i mindre grupper. Noen av oss drikker ikke nevneverdige mengder med alkohol heller, og noen av oss drikker ikke alkohol i det hele tatt. Se litt utenfor den firkantede boksen din, du. Det tror jeg kan hjelpe deg senere i livet også. :kgbaby: Endret 15. september 2013 av Mrs. Random Nick
Gjest Elyssa Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Du er klar over at noen av oss her er foreldre, og er ferdige med drikke-seg-full-hver-lørdag-fasen? Noen av oss liker seg best hjemme, i mindre grupper. Noen av oss drikker ikke nevneverdige mengder med alkohol heller, og noen av oss drikker ikke alkohol i det hele tatt. Se litt utenfor den firkantede boksen din, du. Det tror jeg kan hjelpe deg senere i livet også. :kgbaby: Du skjønte tydeligvis ikke at grunnen til at jeg spurte om dette klokken 19 på en lørdag var fordi det var nettopp dette jeg gjorde? 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 ...hvorfor skulle dette være flaut? Nå begynte jeg virkelig å trekke i tvil mine egne vaner. Senest i dag ransaket jeg hele byen for å finne en søndagsåpen butikk hvor jeg kjøpte med meg en Askepott-lydbok med tilhørende fargebok, samt fargeblyanter, en boks sukkerspinn og en eventyrbrus. Og så greide jeg attpåtil å sukke lettet og si: "Åh, jeg er så glad jeg rakk det! Kvelden er reddet!" når jeg kom i kassa, for de stengte fem minutter etterpå. Anonymous poster hash: 0ec40...66d 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Du skjønte tydeligvis ikke at grunnen til at jeg spurte om dette klokken 19 på en lørdag var fordi det var nettopp dette jeg gjorde? Oj, nei. Jeg er litt treg innimellom.
Kladd Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Jeg synes det er flaut. Om jeg går med kjæresten, så får jeg helst han til å legge på varene og betale mens jeg forter meg å pakke varene i posen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 Ja, jeg synes det er flaut. Samtidig så blir jeg irritert på meg selv fordi jeg synes det er flaut. Jeg synes det er råflaut å kjøpe en grandiosa, tåpelig egentlig. Anonymous poster hash: 23d71...597
Ghost Hunter Skrevet 18. september 2013 #13 Skrevet 18. september 2013 Hvorfor skulle det vært flaut? "alle" spiser godteri 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #14 Skrevet 18. september 2013 jeg har vært syk i to uker og har syns så synd på meg selv. har vært borte fra jobb og ikke orka å gjøre noe annet enn å ligge i senga. har vært annenhver dag på den nærmeste butikken for å kjøpe pizza/fjordland og godteri. Det hjelper ikke at jeg har gått i joggedress og grodrudpalme heller. Syns det er dritflaut! Anonymous poster hash: 0f422...8ba
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #15 Skrevet 18. september 2013 Jobber på europris.Vi selger godteri i store mengder hver eneste dag.Bryr meg fint lite om det, eneste jeg tenker er nå må jeg få tid til å fylle på mer smågodt. Anonymous poster hash: f528b...ce6 1
Gjest Evans Skrevet 18. september 2013 #16 Skrevet 18. september 2013 hihi, jeg må innrømme at jeg tenker veldig mye over hva slags varer jeg legger på båndet og sammensetningen. Sikkert veldig tullete av meg, men... nå sys jeg det er flaut å pante flasker også da
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #17 Skrevet 18. september 2013 På en lørdag må det da være helt greit å snope Anonymous poster hash: eb463...6c5
mandel92 Skrevet 18. september 2013 #18 Skrevet 18. september 2013 Synes det er flaut hvis det ikke er lørdag. Synes det er flaut å handle godteri, spesielt hvis jeg bare handler godteri, så hender jeg legger ved sunne matvarer som eple og brokkoli, for å rette litt på helhetsinntrykket. Jobber i butikk selv, og jeg tenker ikke over hvis noen handler godteri noen ganger. Men jeg hadde lagt merke til det om du hver bidige dag hadde handla godteri, spesielt hvis du bare hadde kjøpt godteri. Men jeg dømmer ikke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå