AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Jeg har en veldig ustabil mens og syklus på 35-45 dager.. Nå er jeg oppe i dag 70 uten mens. Siste uken har jeg følt at den er rett rundt hjørnet, litt mensmurringer. Jeg har tatt graviditetstester, senest for ei uke siden. Ingenting. Føler ikke jeg er mer stressa enn normalt. Eller jeg har blitt mer og mer stressa nå i det siste, fordi jeg vil ha mensen snart. Bør jeg dra til legen eller bare vente litt til? Anonymous poster hash: 677a9...dab
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Dra til legen. Du har vel ikke slanket deg? sier med tanke på at de som slanker seg og går ned altfor mye ned i vekt i kort tid, de mister mensen. Anonymous poster hash: 447dc...4f8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Da får jeg vel ta meg en tur til legen til uka. Jeg har ikke slanket meg, men jeg er ganske tynn i utgangspunktet. Men tror vekten ligger på stabilt tynn, tror ikke jeg har gått ned noe i det siste. -ts Anonymous poster hash: 677a9...dab
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 Du kan ringe legen, men som regel gjør de ikke noe før den har vært vekke i 6mnd. Spesielt om du har uregelmessig mens. Jeg fikk beskjed om å vente til det var gått 6 mnd, men gikk i 2år uten før de gjorde noe...Anonymous poster hash: 26bb9...f84
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #6 Skrevet 14. september 2013 Du kan ringe legen, men som regel gjør de ikke noe før den har vært vekke i 6mnd. Spesielt om du har uregelmessig mens. Jeg fikk beskjed om å vente til det var gått 6 mnd, men gikk i 2år uten før de gjorde noe...Anonymous poster hash: 26bb9...f84 Er jo helt tragisk at de ikke gjorde noe før det var gått to år! Fant de ut hva som var problemet hos deg, om jeg kan spørre? ts Anonymous poster hash: 677a9...dab
pinar Skrevet 14. september 2013 #7 Skrevet 14. september 2013 Du kan ringe legen, men som regel gjør de ikke noe før den har vært vekke i 6mnd. Spesielt om du har uregelmessig mens. Jeg fikk beskjed om å vente til det var gått 6 mnd, men gikk i 2år uten før de gjorde noe...Anonymous poster hash: 26bb9...f84 Hva gjorde de da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå