Gå til innhold

Krasjet under øvelseskjøring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg øvelseskjørte med pappa for noen dager siden og alt gikk helt greit på starten, jeg har kjørt en del ganger før og er stort sett komfortable ute på veien. Men denne gangen hadde jeg alt for stor fart i rundkjøringen, det var mange biler og mye styr så endte opp med at jeg kjørte rett frem og rett ut av rundkjøringen. Havnet altså i grøfta, ripet opp bilen en del steder og ødelagte det ene hjulet så mye at det ikke lenger går an å svinge ordentlig. Nå er jeg både skuffet og flau, og tør ikke lenger å sette meg inn i bilen. Foreldrene mine sa at slike ting kan skje og det er ingen grunn til å gi opp, men jeg klarer ikke å komme over det og får helt angst bare jeg tenker på å begynne å kjøre igjen.

Må også kanskje nevnes at ingen ble skadet, men var ganske så pinlig pga alle bilene og menneskene som så.

Er det noen andre som krasjet når dere øvelseskjørte? Hvordan fikk dere tilbake motet til å kjøre igjen?

Anonymous poster hash: 5213f...296

Anonymous poster hash: cf224...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp derfor jeg kun kjører med kjøreskolen. Da er det jo et ekstra sett med pedaler så kjørelæreren kan gripe inn om det skjer noe.

På den annen side så er jo dette noe du lærer av. Nå vet du til neste gang at farten må reduserer betraktelig før en rundkjøring :)

Anonymous poster hash: 4e978...311
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...