AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #1 Skrevet 14. september 2013 Hva kan det være? Hatt det i flere dager nå. Ikke veldig vondt men ubehag. Stråler litt ut i benet på en måte. Noen som har hatt det før? Anonymous poster hash: 567ca...6cb
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #2 Skrevet 14. september 2013 Er jo en del menn her, men kanskje du hadde hatt en fordel av å postet dette på et annet forum ? Anonymous poster hash: d97bd...84a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Enn Kvinneguiden liksom Anonymous poster hash: d97bd...84a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Det er jo mange menn her.. Ingen som har hatt noe sånt?Anonymous poster hash: 567ca...6cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå