Gå til innhold

Jeg er så sliten...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hele denne uka og egentlig forrige uke også har jeg hatt smerter i hode. På toppen på en måte! Det er ikke vanlig hodepine, den er til å leve med og er ikke slik at jeg må ligge fordi det gjør så vondt. Om morningen kjenner jeg det somregel ikke. Men etter 2-3 timer på skolen gjør det vondt, og når jeg kommer hjem legger jeg meg enten i senga eller på sofaen fordi jeg ikke orker noe annet... bare det og gå opp trappa om kvelden for å pusse tennene har vært et tiltak. Somregel når jeg kommer på toppen for jeg en følelse av at jeg skal besvime.. Jeg er helt utslitt og orker ingenting. Har hatt det slik før og, men føler det ikke forsvinner igjen og at jeg aldri får energien min tilbake. Føler alltid at "Nå kan jeg sove, da gjør jeg det" for at jeg ska føle meg så opplagt som mulig..

Har sjekket meg hos legen, for jeg fortalte han at jeg var så sliten, da tok vi noen blodprøver men vet ikke for hva han egentlig tok. Noe som vet hva som er normalt? Men har ikke fått noe tilbakemelding, så da er det vel ikke noe galt da.. kropptempraturen min ligger på 36,7 om det skulle ha noe betydning..

Noen gode råd, hva kan det komme av? sliter veldig psykisk i tilegg, så et fsykisk problem var det siste jeg trengte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være at det psykiske går utover den fysiske formen din. Snakk med legen din at du sliter mye psykisk når du får svar på blodprøvene. De har nok tatt de vanligste blodprøvene som infeksjonsstatus, blodprosent, lever og nyreprøver ol. For å se om det er noe som ikke er i orden!:)

Skrevet

Legen min vet det. Det er flere uker siden jeg tok de, så regner med jeg ikke får noe svar?

Okei, jeg ville sjekke stoffskifte og vitaminmangel, jeg da.. men vet ikke hva han sjekket. Vet at leveren er sjekket bare.

Nå har jeg sovet siden rundt 1-2 inatt.. var våken da jeg ble vekket før men klarte på en måte ikke reise meg. Så har ikke sovet i strekk, har ligget mest. Hodet er helt tungt... reiste meg opp nå og føler meg fremdeles ikke utvilt og hodet er tungt... :( Endelig helg og jeg orker ingenting..

Må da være en annen forklaing på dette enn psyiske problemer.. av og til lurer jeg på om jeg kan slite mer psyisk fordi jeg egentlig er syk fsykisk.. det har det aldri blitt sjekket...

Skrevet

Stresser du mye? Er du deprimert? føler du deg uvel , lat? Har du noen sykdommer som det kan skyldes? har du andre symptomer? Noe som irriterer deg i livet ?

Jeg har de samme symptomene som dine. Har ofte vondt i hodet. Og legen min klarer heller ikke å finne ut hvorfor. Men jeg sliter litt i livet, stresser mye,deprimert lat, så det kommer nok kanskje av det. Jeg har ihvertfall fått sjekket blodprøver , fant ingenting.



Anonymous poster hash: 79457...9de
Skrevet

Stresser vel ikke så mye, selv om jeg syns bare det å gå til bussen er stress, så lat ja. Men mest fordi jeg ikke orker noe annet. Følr meg jo ikke noe bra akkurat. Før trente jeg minst to ganger i uka, kom meg på skolen lettere uten problemer.

Ja, er deprimert.. har ingen fsykiske sydokdommer..

Skrevet

Legen min vet det. Det er flere uker siden jeg tok de, så regner med jeg ikke får noe svar?

Okei, jeg ville sjekke stoffskifte og vitaminmangel, jeg da.. men vet ikke hva han sjekket. Vet at leveren er sjekket bare.

Nå har jeg sovet siden rundt 1-2 inatt.. var våken da jeg ble vekket før men klarte på en måte ikke reise meg. Så har ikke sovet i strekk, har ligget mest. Hodet er helt tungt... reiste meg opp nå og føler meg fremdeles ikke utvilt og hodet er tungt... :( Endelig helg og jeg orker ingenting..

Må da være en annen forklaing på dette enn psyiske problemer.. av og til lurer jeg på om jeg kan slite mer psyisk fordi jeg egentlig er syk fsykisk.. det har det aldri blitt sjekket...

Han har nok sjekket for det også. Om du ikke har fått svar så var nok alt normalt.

Jeg synes det høres ut som d er utbrent.

Skrevet

Ok..

Hodepinen er tilstede idag og, men ikke like ille. Har bare ligget i senga hele helgen, bortsett fra en liten tur på butikken igår kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...