Gå til innhold

Kjeledyr


Gjest Touchdown

Anbefalte innlegg

Gjest Touchdown

Jeg passer til fra tid til annen en liten, sjarmerende chihuahau. Ville det vært slemt av meg og sette bikkja opp i en fårikål-gryte (selvfølgelig uten varme), ta et bilde og postere på Twitter med hashtag-en "kjeledyr"? Synes selv det ordspillet er ufattelig morsomt. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får høre med eiere av bikkja om de syns det er greit. Det kan plutselig bli litt hubaluba om du tøyser fælt med en hund som ikke er din om eierne er litt såre på det.
Ellers sier jeg kjør på! artig påfunn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hahahaha. Jeg ler. Bare legg til en liten: "Ingen hunder ble skadet under produksjonen av dette bildet", så går det sikkert bra.

Hilsen hundeeier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Touchdown

:ler:

Hahahaha. Jeg ler. Bare legg til en liten: "Ingen hunder ble skadet under produksjonen av dette bildet", så går det sikkert bra.

Hilsen hundeeier.

Ingen hunder ble hot dogs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du på side om side på lørdag du da? :lol:

Nei jeg syntes ikke det er spesielt gøy, bare irriterende at du ikke skriver det riktig.



Anonymous poster hash: 7536c...39d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke se noe galt i det overhodet. Er jo mye verre når disse små hundene blir stappe ned i en veske i flere timer hvor de kun kan bevege hodet. Det er direkte dyreplageri.



Anonymous poster hash: 3eebb...70c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir ganske meningsløst, ettersom det ikke finnes noe ordspill - det heter jo kjæledyr, og har ingenting med kjele å gjøre i det hele tatt.

Men så lenge hunden får rikelig med tur, trening, kos og positiv forsterkning daglig, så skader det jo ikke akkurat hunden å ta et morsomt bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Touchdown

Synes det blir ganske meningsløst, ettersom det ikke finnes noe ordspill - det heter jo kjæledyr, og har ingenting med kjele å gjøre i det hele tatt.

Men så lenge hunden får rikelig med tur, trening, kos og positiv forsterkning daglig, så skader det jo ikke akkurat hunden å ta et morsomt bilde.

Ordspillet går på (at iallefall jeg) uttaler "kjæle" med en utpreget e-lyd ved æ-en. Derav "kjeledyr".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Jeg hadde i alle fall flirt godt hvis noen av kontaktene mine på instagram hadde gjort det med en chihuahua. Men så kjenner jeg dem og vet at bikkjene ville ikke ha lidd noen nød. Verre med de som er uten humor og som reagerer på alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anoia! En av de stiligste karakterene i the discworld series! :P liker det nicket!

Yay! :smilbla: Hei på deg, fellow Discworld-entusiast! :danse::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hvor mange av medlemmene i ''skriveleif-mafiaen'', som klikket seg inn i tråden her for å ''ta'' TS.



Anonymous poster hash: 43fd8...249
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...