Gå til innhold

Hva skal du...

Fremhevede innlegg

Gjest Belle âme
Skrevet

sove, fotball, volley, litt jogging, prøve ålage laksewraps og henge med venner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har snikk-snakk flyttet til generel debatt?

Anonymous poster hash: 9d3e9...333
Skrevet

Skrive ut billetter, pakke litt og gjøre huset klart til 3 uker i USA :D

Skrevet

Sitte stille her i sofaen og kuke på KG. Som jeg pleier å gjøre når jeg er sjuk, sjuk og atter sjuk, som jeg har vært siden i sommer, og ikke orker noe annet.

Er jeg i god nok form så baker jeg kanskje en kake, i tillegg til den jeg bakte i dag. Eller kanskje jeg gjør ferdig maleriet mitt.

Anonymous poster hash: 5eebd...410
Skrevet

Ble en tur ut med jobben i dag. Resten av helgen skal jeg bare slappe av og rydde bort sommertøyet mitt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Skal passe nevøen min i morgen, og på søndag har jeg planer om en tur i skogen

Skrevet

skal minst mulig resten av kvelden...! kom nemlig nettopp hjem fra danskebåten tur, et døgn med øl, sosialisering og utrolig morro (fikk nesten 2 timer søvn da, så jeg skal vel ikke klage) før det i morgen bærer til broren min og samboeren hans for å vaske ut leiligheten (min hemmelige agenda er egentlig å kose mest mulig med min herlige, lille niese da :biggrin: )

God bedring til deg Belle og til AB som ikke er ved sine fulle fem for tiden; Jeg håper du finner energien til å bake! (Fokuser på premien du får om du finner lysten :fnise: )

Gjest slettetbruker
Skrevet (endret)

Lese, pakke og være asosial.

Edit; SOVE

Endret av Mephobia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...