Gå til innhold

Tips om liten jobb man kan ha som student..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.. som ikke er butikk og helst ikke på kveld?

Har gått fra å jobbe 100% i butikk til å studere denne høsten. Har enda jobben i butikk og jobber noen kvelder i uka. Men jeg syns det er stress..

Har familie og mannen jobber fulltid, dermes syns jeg det er kjipt at flere kvelder i uka skal gå til jobbing. Er temmelig lei av butikk jobb også..

Aller helst skulle jeg ha hatt en jobb hvor jeg kunne jobbet noen timer på tidlig morgen/dagtid. Har flere forelesninger som ikke begynner før 12, så om jeg kunne stått opp 7 (eller tidligere!) med mannen og ungene, gått på jobb og deretter forelesning og så vært hjemme i rimelig tid og likevel ha tid til familiekos, det hadde vært noe!

Noen som har tips til en slik jobb? Kunne det vært noe å forhøre seg med disse bemanningsselskapene?

Trenger ikke tjene mer enn 5000-6000 i mnd!



Anonymous poster hash: 8cb44...885
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

.. som ikke er butikk og helst ikke på kveld?

Har gått fra å jobbe 100% i butikk til å studere denne høsten. Har enda jobben i butikk og jobber noen kvelder i uka. Men jeg syns det er stress..

Har familie og mannen jobber fulltid, dermes syns jeg det er kjipt at flere kvelder i uka skal gå til jobbing. Er temmelig lei av butikk jobb også..

Aller helst skulle jeg ha hatt en jobb hvor jeg kunne jobbet noen timer på tidlig morgen/dagtid. Har flere forelesninger som ikke begynner før 12, så om jeg kunne stått opp 7 (eller tidligere!) med mannen og ungene, gått på jobb og deretter forelesning og så vært hjemme i rimelig tid og likevel ha tid til familiekos, det hadde vært noe!

Noen som har tips til en slik jobb? Kunne det vært noe å forhøre seg med disse bemanningsselskapene?

Trenger ikke tjene mer enn 5000-6000 i mnd!

Anonymous poster hash: 8cb44...885

hmm vaskejobb kanskje? er jo noen vaskejobber der man kun jobber på dag trodde jeg. Av og til når jeg vente rpå bussen på vei til jobb ser jeg noen som vasker inne på kjøpesenteret før de åpner. Kanskje du kan gjøre det? Møkkajobb det og sikkert men du slipper kveld

Og så har du assistent i barnehage? Går ikke det an?

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokostvert på hotell?

Avisbud - men det vil nok ødelegge kveldene dine siden de gjerne begynner å jobbe i 3.30-4-tiden...

Bakeri, kaffebar o.l. er vel gjerne travle om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett om universitetet du går på trenger studentassistenter på biblioteket? De har korte vakter som er lagt opp til studenter - da får du noen morgenvakter og noen kveldsvakter, og kan sette det sammen slik det passer din studieplan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går nå ut i fra at du tar høyere utdanning som høyskole eller universitet. Jeg vil tro de fleste høyskoler og universitet har studentassistentstillinger. NTNU vet jeg har mange, og timelønnen er (etter min erfaring) høyere enn i butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett om universitetet du går på trenger studentassistenter på biblioteket? De har korte vakter som er lagt opp til studenter - da får du noen morgenvakter og noen kveldsvakter, og kan sette det sammen slik det passer din studieplan. :)

BINGO! De søker etter folk på biblioteket på universitetet nå faktisk, men det hadde jeg helt glemt! Det er jo helt perfekt for meg, elsker bøker:) Og de har jo heller ikke kveldsåpent..

Takk for tipsene ellers, her var det mye jeg ikke har tenkt på!

TS

Anonymous poster hash: 8cb44...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...