Gå til innhold

Smerter i magen og halsbrann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inatt i 3 tiden fikk jeg kraftige smerter i magen - som om jeg var sulten og ikke hadde spist på ett år. Jeg sovnet til slutt og da jeg våknet fikk jeg det igjen, jeg spiste frokost og det ble enda verre. Så løsnet det litt opp og ble enda verre igjen etter lunsj (salat og kaffe). Man skulle trodd at slik intens smerte som føles som sult også skyldes sult, men det kommer mest etter jeg har spist. Jeg har spist som normalt. Jeg har også halsbrann, noe jeg aldri pleier å ha.

Vil også nevne at jeg fikk soppinfeksjon i underlivet igår, tviler på at det har noe med saken å gjøre men. Noen som vet eller har følt det sånn før? Er forresten jente på 25 år.

Anonymous poster hash: 3f3c8...2e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp syredempende på apoteket. Om det hjelper så har du funnet årsaken, om ikke så drar du til legen om det vedvarer.

Det er visse typer mat som trigger halsbrann mer enn andre, sjokolade, kaffe/koffein, krydder, tomat osv. Men har man først fått problemet så kan all mat lage halsbrann.

Anonymous poster hash: a0989...9e9
Skrevet

Ligger smertene i mellomgulvet ville jeg tatt en tur til lege uansett. Det kan være magesår eller sår på spiserøret. Og hold deg unna ibux. God bedring! :)

Skrevet

Kan høres ut som gastritt eller magesår. Ta en tur til legen din og få en sjekk!:)

Skrevet

Ta en tur til legen før du tar noen som helst medisin.

Kan være for mye syre eller magesår. Dette må da sjekkes med gastroskopi. Hvis ikke legen din finner ut noe annet:)

Lykke til og god bedring!

Anonymous poster hash: 366c6...b8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...