AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #1 Skrevet 13. september 2013 Har nylig hatt en forkjølelse, men er nå frisk igjen. Men merkelig nok gjør det vondt når jeg klemmer litt på kinnene, under kinnbeina. Ikke helt opp til hårfestet, men nærmere nesen. Hva er årsaken til dette? Er det noe i veien med bihulene? Har ingen smerter ellers, kun når jeg tar på. Har hatt bihulebetennelse før, men da var det helt annerledes. Anonymous poster hash: 750ac...570
Serafina. Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 Jeg vil tippe det er i bihulene du har vondt. Min første bihulebetennelse var mye verre enn de jeg har hatt senere. Det er vanskelig for oss her å sette diagnose, men du kan jo bare se det litt an.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #3 Skrevet 13. september 2013 Du kan jo være tett i bihulene uten å ha en betennelse. Man kan bli øm rundt bihulene under og etter en forkjølelse. Du kan prøve å skylle med saltvann. Anonymous poster hash: 6616f...42d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå