Gå til innhold

Jobb for de sjenerte.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver nå å se etter jobb som kan passe meg som er litt sjenert og sliter med å ha mennesker som jeg må forholde meg til. Så da ser jeg på værelsesbetjent og vaskehjelp på sushirestaurant. Hvordan er det på værelsene, kan jo være så mye ekkelt med de som er gjester og så vil se på når jeg vasker, sprøyter, blod osv..

Har ryddet på restaurant før, gud så deprimert jeg ble, det ga meg så lite. Var så lei meg for å gjøre det resten av livet siden jeg sosial angst. Hva annet kan jeg gjøre av jobb? Har sett det er sesongarbeid på lageret til Drops, men jeg vil ha fast jobb.



Anonymous poster hash: 8bd6b...abc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle til å si det, men du sier det jo selv - du har sosial angst. Barn er sjenerte, ikke voksne. Du blir bare mer syk hvis du må holde på med noe du finner meningsløst. Få behandling for din angst før du ser mer etter jobb. Det kan hende du egentlig er utadvendt og fullstendig egnet for mer aktive jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si det, men du sier det jo selv - du har sosial angst. Barn er sjenerte, ikke voksne. Du blir bare mer syk hvis du må holde på med noe du finner meningsløst. Få behandling for din angst før du ser mer etter jobb. Det kan hende du egentlig er utadvendt og fullstendig egnet for mer aktive jobber.

Det går da fint ann å være sjenert selv om man er voksen uten at man har sosial angst?

Anonymous poster hash: 4d866...471

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...