Gå til innhold

Nr 19; Karin og Jon; hvorfor så populære?


blåveis

Anbefalte innlegg

Jeg ser både på stemmingen her på KG, men tydeliger på TV2s avstemming at Karin og Jon er de mest populære, men jeg forstår det ikke helt.

Selv liker jeg alle de andre parrene bedre. Karin og Jon planlegger oppussinga dårlig (de er jo tom for penger pga at de "flesker til" gang på gang), osv

Jeg har ikke noe i mot Karin og Jon altså, jeg bare liker alle de andre parrene bedre.. Så derfor lurer jeg på hva det er med Karin og Jon som faller så i smak hos andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de har grusom smak, og er veldig "ola dunk", men de er så utrolig gode med hverandre og virker veldig ekte. Derfor liker jeg de da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Harry som få, men så utrolig blide og koselige.

De stråler av positivitet og hyggelig sosialt samvær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry som få, men så utrolig blide og koselige.

De stråler av positivitet og hyggelig sosialt samvær!

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig i det de over har skrevet. Sjelden man ser mennesker på TV som er så rett frem, seg selv og så gode/snille tvert igjennom.

Rent oppussings-messig har jeg ikke såååå sansen for dem, men dem er god underholdning og nr.19 hadde ikke vært det samme uten dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig i det de over har skrevet. Sjelden man ser mennesker på TV som er så rett frem, seg selv og så gode/snille tvert igjennom.

Rent oppussings-messig har jeg ikke såååå sansen for dem, men dem er god underholdning og nr.19 hadde ikke vært det samme uten dem!

Enig :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke meningen å stemme utifra hvordan de pusser opp da, og ikke hvordan de er som personer? Syntes de alle har vært flinke til å pusse opp, selvom ikke alle har brukt pengene helt riktig sånn jeg ser det. Jon og Karin har jo nesten ikke penger igjen og burde nok ikke lagt det gulvet i gangen - selvom det var lekkert. De vant jo ikke noe på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å skille personer og oppussing.... Man blir liksom litt vennligere stemt mot de man liker best.

Liker ikke Jon og Karins stil best, men liker dem likevel veldig godt av samme grunner som de andre i denne tråden.

Fikk ikke sett nr. 19 i går, men det er heldigvis på tape til meg og jeg skal se det i kveld!!! Ukas høydepunkt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dem best fordi de er ekte, jordnære og koselige. Mange av de andre virker veldig påtatte og sære. Jeg liker heller ikke minimalistisk innredning, synes det er kaldt og upersonlig (og gjenspeiler sannsynligvis personligheten til dem som velger den stilen...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dem best fordi de er ekte' date= jordnære og koselige. Mange av de andre virker veldig påtatte og sære. Jeg liker heller ikke minimalistisk innredning, synes det er kaldt og upersonlig (og gjenspeiler sannsynligvis personligheten til dem som velger den stilen...).

:enig_animasjon:

Og etter å ha vært evige andreplasser synes jeg godt de kan vinne den der reisen (for jeg regner med det er den avstemningen på TV2 vi snakker om?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Æsj, jeg synes de er kroneksempelet på hva mennesker med svært dårlig smak kan finne på når de får for mye penger... Og for dårlig budsjettkontroll! Liker Malcolm og Bengt best, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj' date=' jeg synes de er kroneksempelet på hva mennesker med svært dårlig smak kan finne på når de får for mye penger...[/quote']

Jeg blir helt oppgitt over hvor simpel smak det er mulig å ha jeg :o det er som å se nybakte lottomillionærer pusse opp en campingvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig smak? Simpel smak? Greit nok, jeg ville ikke hatt mitt hus innredet slik deres er, men jeg kaller da ikke deres smak for dårlig av den grunn, som om min er den eneste riktige. Folk får da innrede som de vil selv. Smaken er som kjent som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å innrede ved å basere seg på ukens tilbud fra Kid Interiør kan aldri bli bra.

Det var da en bastant mening!!!!

Ellers tror jeg nok at K&J vinner mye på folkligheten sin, de er ærlige og rett frem og det tror jeg mange liker, også blir det jo god tv-underholdning...

Jeg personlig liker Bengt og Malcon, både stilen og det at de gjør mye selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jon og Karin fordi de er seg selv (så vidt jeg vet) og synes kanskje litt synd på dem fordi de her litt uflaks.

Synes at de har en helt grei smak, jeg.

Forøvrig liker jeg Bengt og Malcolm best. De er kreative og flinke.

Hos de andre parene savner jeg kreativiteten. De maler alt hvitt og skaper pene, men akk så kjedelige leiligheter.

Om parene handler på Kid eller andre steder spiller ingen rolle.

Hovedsaken er at de innreder med hjertet. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke at de er så populære, ble jo nesten litt sjokka da jeg så hvor godt de lå an på TV2 sin avstemming. Synes imidlertid de er så søte med hverandre at de nok kunne fortjene å vinne turen.

Synes gangen deres ble kjempelekker, men ellers har jeg nok absolutt ikke samme smak som dem. Synes de ødela hele badet med det forferdelige dosetet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Jon og Karin fordi de er seg selv (så vidt jeg vet) og synes kanskje litt synd på dem fordi de her litt uflaks.  

Synes at de har en helt grei smak, jeg.  

Helt enig. Og vinner de ikke hele greia så fortjener de jammen meg en tur sammen.

Forøvrig liker jeg Bengt og Malcolm best. De er kreative og flinke.  

Hos de andre parene savner jeg kreativiteten. De maler alt hvitt og skaper pene, men akk så kjedelige leiligheter.  

Helt enig her også.........

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...