Gå til innhold

Svulst? Klump? Farlig?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, oppdaget nettopp en stor klump på innsiden av låret. Har ikke peiling på hva det kan være eller om det er farlig. Noen som vet hva det kan være eller opplevd lignende selv? Det er som en klump inni...

post-55471-0-33066200-1379073785_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er litt vanskelig å se på bildet. gjør den vondt? er det sårt?



Anonymous poster hash: 40f8c...2ed
Skrevet

Jeg synes det ser ut som en slags byll.

Skrevet

gjør ikke vondt

Skrevet

Da er det nok ikke en byll for den ville du garantert ha kjent. Kan det være bitt av et insekt?

Skrevet

jeg har hatt infeksjoner som ser lignende ut,men det gjør vondt. ta kontakt med legen din. han kan helt sikkert hjelpe.



Anonymous poster hash: 40f8c...2ed
Skrevet (endret)

Da er det nok ikke en byll for den ville du garantert ha kjent. Kan det være bitt av et insekt?

ser ikke noe stikk, men kan jo være. Har heller ikke gått i short, bare bukse og jeg har kjent det i litt over en uke, men jeg har bare ikke sjekket ettersom jeg ikke kan se det uten speil. Trodde heller ikke det var så stort..

Endret av Youdontknowme
Skrevet

Har det kommet plutselig? Jeg ville bestilt en akutt legetime for å få det sjekket.



Anonymous poster hash: d8b43...9a9
Gjest småhjerte
Skrevet

For meg ser det ut som et stikk av et eller annet slag, eller noe lignende. Muligens noe som kan ha gitt en liten infjeksjon i huden? Men man ville vel gjerne kjent det da.

Ta deg en tur til legen for å få det undersøkt du. Og legg merke frem til legetimen om det endrer størrelse, blir rødt osv.

Er sikkert ikke noe farlig. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...