SummerJoy Skrevet 17. september 2013 #21 Skrevet 17. september 2013 Er det høst eller vinter? Eller begge deler? Disse er min favoritt også! Du finner dem på salg på Ellos nå Link:http://www.ellos.no/kavat/kavat-defender-varmforede-babystovler-i-skinn-20-26/407110 (jentemodellen heter Lisa og er også på salg...) Det er vintersko, men de er nette så de fungerer kald høst også.
Teriyaki Skrevet 17. september 2013 #22 Skrevet 17. september 2013 Er det høst eller vinter? Eller begge deler? Vinter, de er foret med ull. Men funker sikkert på sen høst også. :-)
siebaeo Skrevet 17. september 2013 #23 Skrevet 17. september 2013 Disse er min favoritt også! Du finner dem på salg på Ellos nå Link:http://www.ellos.no/kavat/kavat-defender-varmforede-babystovler-i-skinn-20-26/407110 (jentemodellen heter Lisa og er også på salg...) Det er vintersko, men de er nette så de fungerer kald høst også. Hvordan er størrelsene i disse?
SummerJoy Skrevet 17. september 2013 #24 Skrevet 17. september 2013 Hvordan er størrelsene i disse? De er helt normal vil jeg si. Lurt å måle foten til barnet, det står oppgitt hvilken str som anbefales i forhold til lengde på foten... Selv har jeg kjøpt str 25 til min gutt som blir 3 rett over jul.
Teriyaki Skrevet 17. september 2013 #25 Skrevet 17. september 2013 De er helt normal vil jeg si. Lurt å måle foten til barnet, det står oppgitt hvilken str som anbefales i forhold til lengde på foten... Selv har jeg kjøpt str 25 til min gutt som blir 3 rett over jul. Enig. Jeg har derimot kjøpt 26 fordi jeg prøvde et par i 25 (billigmerke), som jeg tror blir trangt med ullsokker i, men er forberedt på å måtte bytte til 25 når de kom i posten. Kan jo hende de billigskoene var små i størrelsen.
captiva Skrevet 17. september 2013 #26 Skrevet 17. september 2013 (endret) Jeg ville aldri ha begynt med vintersko nå, tenk så kaldt det blir når kulda kommer og bena e vant til så varme sko. Her har hun høye Goretex høstsko nå,og vinterstøvler når vinteren kommer. Endret 17. september 2013 av HopsiDeisi
Teriyaki Skrevet 17. september 2013 #27 Skrevet 17. september 2013 Jeg ville aldri ha begynt med vintersko nå, tenk så kaldt det blir når kulda kommer og bena e vant til så varme sko. Her har hun høye Goretex høstsko nå,og vinterstøvler når vinteren kommer. Vi kjøper nå, men begynner ikke å bruke enda likevel. Siden vi kjøper på nett trenger vi god tid til å evt. Bytte størrelse. Ikke minst kjøper man jo når det er på tilbud.
SummerJoy Skrevet 17. september 2013 #28 Skrevet 17. september 2013 Enig. Jeg har derimot kjøpt 26 fordi jeg prøvde et par i 25 (billigmerke), som jeg tror blir trangt med ullsokker i, men er forberedt på å måtte bytte til 25 når de kom i posten. Kan jo hende de billigskoene var små i størrelsen. Søsteren hadde 26 da hun var 4. Målte de på foten hans, og de var altfor stor. 25 var passe, da hadde han også en god del å vokse på (håper de holder hele sesongen). Men er jo veldig forskjell på føtter da, så du får jo bare se.
Teriyaki Skrevet 18. september 2013 #29 Skrevet 18. september 2013 Ja min har store føtter. :-) er like før 24 er for smått i joggeskoene hans. Kan ikke ha både sokker og strømpebukse på for da blir det for trangt. Søsteren hadde 26 da hun var 4. Målte de på foten hans, og de var altfor stor. 25 var passe, da hadde han også en god del å vokse på (håper de holder hele sesongen). Men er jo veldig forskjell på føtter da, så du får jo bare se.
Susa Skrevet 18. september 2013 #30 Skrevet 18. september 2013 De skoene får gutten min i 1års-gave fra besteforeldrene sine! Bruker du dem som høstso frem til vinteren kommer? http://m.shopeu.ecco.com/no/no/ecco/ecco-mimic_921713/921714 Disse! :-)
gjärd Skrevet 18. september 2013 #31 Skrevet 18. september 2013 De skoene får gutten min i 1års-gave fra besteforeldrene sine! Bruker du dem som høstso frem til vinteren kommer? Ja det gjør jeg. :-) håper på å kunne bruke de i litt tørr snø også, da det er goretex med litt fór inni. :-) de sitter veldig bra på foten til min datter i allefall!
Sophie-Ann Skrevet 19. september 2013 #32 Skrevet 19. september 2013 Min datter bruker Hunterstøvler med fleece sokk i nå om høsten, og Sorel støvler når det blir kaldt. Seff med ullsokker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå