Gå til innhold

Hadde dere tatt test nå????


Solstrålå

Anbefalte innlegg

Jeg skal til ut å reise til helgen med jobben. Det blir en del alkohol da det er snakk om et jubileum. Det jeg lurer på er tror dere en graviditetstest kan slå positivt ut nå når jeg hadde el søndag 18. april?? Hadde vært greit å vite om jeg er gravid, om jeg kan drikke noe eller ikke.

Hilsen meg som håper jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tester fredag, går det jo nesten to uker mellom el og test. Da KAN jo testen slå ut.. Jeg hadde sikkert testet jeg.. Men jeg er ikke spesielt tålmodig. Dessuten er det jo ikke spesielt bra å drikke hvis du skulle være gravid. Lykke til :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet å teste til evnt menstruasjon uteble, og heller kost meg i helgen. Husk det kan være siste gang på mange mnd.. :-) Det er ingen fare for at barnet tar skade de første 4 ukene uansett. (Altså til etter at man normalt skal finne ut om man er gravid.)

Lykke til!

Er 6+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eg hadde tatt ein test. Er den negativ kan du med god samvittighet drikke. Hadde eg latt vere å teste og så oppdaga etterpå at eg var gravid, ville eg nok bekymra meg for nurket i magen( med tanke på at eg nett hadde drukke alkohol). Sjølv fekk eg ein positiv test 2 dagar før IKM!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde tatt ein test. Er den negativ kan du med god samvittighet drikke. Hadde eg latt vere å teste og så oppdaga etterpå at eg var gravid, ville eg nok bekymra meg for nurket i magen( med tanke på at eg nett hadde drukke alkohol). Sjølv fekk eg ein positiv test 2 dagar før IKM!

Lykke til!!

:oops: Hadde gløymt å logge meg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tar en test før jeg. Hvis den er negativ og jeg finner ut at jeg allikevel er gravid når jeg kommer hjem så får det stå til.

Er ikke meningen jeg skal bli sørpefull heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men testen kan slå negativt ut selv om du er gravid...

...har hørt så mange skrekkhistorier om graviditet og alkohol så jeg hadde nok ikke drukket i det hele tatt den helgen...

men det er meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
 Det er ingen fare for at barnet tar skade de første 4 ukene uansett. (Altså til etter at man normalt skal finne ut om man er gravid.)

Det er klart man kan skade barnet de første fire ukene!

Selvfølgelig - jeg og mange andre vet om maaange som har hatt ei fyllekule før de oppdaget at de var gravide - og alt har gått bare bra.

På den annen side vet vi at mange aborterer på et tidlig tidspunkt.

Ikke for å skremme deg, Solstrålå, måtte bare ta til motmæle. Kos deg med måte i helga, og ta gjerne en test før du reiser. Men vær oppmerksom på at den ikke gir noe bombesikert resultat.

Lykke til med prøvinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet å teste til evnt menstruasjon uteble, og heller kost meg i helgen. Husk det kan være siste gang på mange mnd.. :-) Det er ingen fare for at barnet tar skade de første 4 ukene uansett. (Altså til etter at man normalt skal finne ut om man er gravid.)

Lykke til!

Er 6+3

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...