AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Hva vil dere klassifisere som Vanlig sex Litt mer utforskende Eksperimentell Sært Hva ville du forventet som et minimum for at sexen ikke skal bli kjedelig?Anonymous poster hash: 9781b...11c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Vanlig sex: Samleie i alle stillinger, oralsex, 69... Litt mer utforskende: Analsex, rimming/fingring bak, fisting.. Eksperimentell: Trekant/gruppesex, wetsex, sex med samme kjønn... Sært: Fisting bak, bæsjing, spy etc...Anonymous poster hash: 287a6...e27 1
Gjest Lille-pus Skrevet 13. september 2013 #4 Skrevet 13. september 2013 Hva vil dere klassifisere som Vanlig sex Litt mer utforskende Eksperimentell Sært Hva ville du forventet som et minimum for at sexen ikke skal bli kjedelig?Anonymous poster hash: 9781b...11c Det er individuelt hva hver enkelt av oss legger i de ulike kategoriene. Forventningen er at vi kommuniserer og gir hverandre følelsen av å være ønsket som hele mennesker i hverandres selskap.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Jeg vet det er forskjellig. Det er derfor jeg spør. Tror kanskje jeg selv er litt for snerpete. Når noen sier de liker å eksperimentere, så lurer jeg på hvor langt de vil gå. Vet at dere ikke kan svare, men greit å høre andres oppfatning. TSAnonymous poster hash: 9781b...11c
Hanna! Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 Jeg trenger ikke utforskende sex for at det skal være spennende. Jeg har aldri oppevd at sex har blitt dårligere med tiden, men kan hende er det fordi jeg ikke har vært i et langt nok forhold. For meg så hadde jeg trivdes superdupert hvis jeg fikk oralsex og fikk gi oralsex, at vi hadde samleie i forskjellige stillinger (trenger ikke være noe særlig mer enn misjonæren, doggy og cowgirl). Ting måtte kunne være litt inuitivt, altså å kunne ha sex på bordet eller i naturen en gang i blandt. Men alle disse tingene er ikke egentlig så viktig. Det som er viktig er jo ikke hva man gjør, men hvordan. Altså at begge nyter det og viser det og passer sammen. Jeg skulle mye heller hatt helt streit samleie hver dag med masse passion, enn sex én gang i uka som var variert. Hvis noen sier de liker å eksperimentere så tolker jeg det dihen at de liker å gjøre ting de aldri har gjort før og egentlig ikke har hatt så lyst til å gjøre, men at det å prøve det ut i seg selv er spennende. Vanlig sex (Hverdags-sex): Oralsex (hele pakka), fingring, litt dirtytalk, de fleste vanlige stillinger Litt mer utforskende (en gang i blandt er bra): Rollespill, noen fetisher, anal, trekant, halvveis offentlig plass. Eksperimentell (dette kunne jeg prøvd med riktig person, men er ikke interssert i det selv): Strap-on, gruppesex, wet sex, litt "småvold", kamera Sært: Bæsj, blod og skikkelig vold, late som en er en baby, et dyr eller noe annet som jeg finner totalt ikke-seksuelt, fisting, rimming, ting som er skadelig for kroppen. Jeg kunne aldri greid fisting. Jeg kan ikke forstå at det går, med mindre mannen har en veldig liten hand og kvinnen en vid vagina. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 *dytt*Anonymous poster hash: 9781b...11c
Hottrio Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Å prøve ut noe som er skikkelig kinky og tabu!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå