Gå til innhold

Får ikke ut piercingen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok meg tungepiercing på impuls for et par måneder siden fordi jeg ville prøve. Nå er jeg lei av den, men kulene sitter bom fast!

Har prøvd med en tang som holder igjen kulen på undersiden mens jeg vrir på toppen, men neida.. rikker seg ikke.

Eneste jeg kommer på er å bruke 2 tenger, men da må jeg kjøpe enda en og 60 kr er ganske mye for meg som student... Kjenner ingen her så har ingen å spør om jeg kan låne en.

og så et dumt spørsmål.. det er mot venstre jeg skal vri?

Anonymous poster hash: e0b07...c03
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kjipt at du ikke får løs kulen. Eneste jeg kan komme på er å bruke et par enganshansker eller dra til et piercingstudio og få hjelp der. Jeg bruker alltid engangshansker selv, du får rett og slett et bedre grep om kulen. Hvis du ikke vil kjøpe engangshansker kan du forsøke med litt papir. Stemmer at du skal skru mot venstre. Righty tighty, lefty loosey!

Skrevet (endret)

Oppvaskhansker funker også som bare det!

Endret av Konekon
Skrevet

Hei!

Kjipt at du ikke får løs kulen. Eneste jeg kan komme på er å bruke et par enganshansker eller dra til et piercingstudio og få hjelp der. Jeg bruker alltid engangshansker selv, du får rett og slett et bedre grep om kulen. Hvis du ikke vil kjøpe engangshansker kan du forsøke med litt papir. Stemmer at du skal skru mot venstre. Righty tighty, lefty loosey!

så bra! var redd jeg hadde vridd den enda strammere. Har prøvd med papir, men ikke engangshansker. har oppvaskhansker.. tror jeg skal prøve det :-) takk for svar

Skrevet

Tuuusen takk for hansketipset <3<3<3 tang + oppvaskhanske virket :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...