Gå til innhold

normalt å ikke komme under sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke hatt sex på 3 dager. Idag så hadde vi sex men han kom ikke, han sa at han var langt ifra. Jeg spurte han om han hadde ronket men han nekta for det(jeg blir ikke sur av de:)) men hvorfor kommer han ikk da? Det har vært slik i perioder før. Men da har han komt med rare unnskyldninger.

Anonymous poster hash: d9bb4...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stress mest sannsynlig, av ulike årsaker. Både kvinner og menn kan ha problemer med å komme. Det kan også være fysiske tilstander som ligger til grunn, men det er nok mest sannsynlig psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere unge? for da vil jeg si at de andre som har kommentert tar feil. Uansett hvor jævli dag jeg hadde, eller hvor stresset jeg var med eksamener var det aldri noe problem mens jeg enda var ung. har hatt 1 tilfelle etter jeg ble 25, og merker at det er litt mer arbeid noen dager.



Anonymous poster hash: 3ac4a...0d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere unge? for da vil jeg si at de andre som har kommentert tar feil. Uansett hvor jævli dag jeg hadde, eller hvor stresset jeg var med eksamener var det aldri noe problem mens jeg enda var ung. har hatt 1 tilfelle etter jeg ble 25, og merker at det er litt mer arbeid noen dager.

Anonymous poster hash: 3ac4a...0d0

Folk er forskjellig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...