siwhel Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Er det egentlig ok å titte på andre i dusjen på skole eller trenings studioer. Hender det at du titter selv om du ikke direkte stirrer?
FrankDrebin Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Æsj, nei. Jeg har ingen interesse av å se på pikken til de andre, og ønsker heller ikke at de ser på min.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #3 Skrevet 14. september 2013 Jeg ser vel fort på de som er i dusjen med meg på offentlige steder, og det tror jeg egentlig de fleste gjør bevisst eller ubevisst Akkurat det samme som at du ser folk på butikken Anonymous poster hash: 4ba82...8e9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #4 Skrevet 14. september 2013 Avhenger av hva slags titting det er snakk om.. Tilfeldige, kortvarige, nøytrale blikk, eller grisete glaning? Anonymous poster hash: 7a92c...f69
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. september 2013 #5 Skrevet 14. september 2013 (endret) Med mindre man har hode bøyd hele tiden så er det vel vanskelig å la vær å se. Men siden du har postet dette på seksualitet, så ser jeg ikke på den måten du antagelvis mener. Og det håper jeg ikke andre gjør heller. Endret 14. september 2013 av Penny_Lane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå