AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 ...er så utrolig "hult" og uttryksløst. Han lager heller aldri noe lyd under sex, ikke noe stønning eller noe. Samtidig tar han initiativ til sex flere ganger om dagen og sier at jeg er bra i senga. Men pga det jeg skriver over så føler jeg ikke at sexen er veldig "hyggelig", da han virker som en zombie som bare jokker og jokker uten å helt være til stede :S Og så er øynene hans åpne mens vi kysser. Det føles ut som å ha sex med en robot... Er det noe jeg må venne meg til?Anonymous poster hash: a6339...9e9
Hanna! Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Du kan jo spørre ham om å gi mer signaler når dere har sex? Du kan jo si at du ikke merker om det er godt eller ikke for ham. De gangene han faktisk har et ansiktsutrykk eller stønner eller noe slikt, så kan du si at det tenner deg skikkelig. Bedre med skryt enn kjeft 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Æsj. Har vært på en sånn en. Gjorde det slutt til slutt, når flere skjulte sider kom frem. Sykelig analfetisj talte heller ikke til hans fordel. Den eneste gangen jeg så tegn til liv i blikket hans var en gang jeg sa vi kanskje kunne prøve det. Anonymous poster hash: 2808e...ccd 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Haha, min og er litt uttrykksløs, men han lager litt lyder da Anonymous poster hash: 152cd...556
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Nå vet jeg ikke hvordan andre menn er men jeg tror at for oss menn er det ikke vanlig med lyder og ansiktsuttrykk under akten. Tror det er mer kvinnegreia. Jeg for min del prøver å være met mulig stille fordi jeg er redd jenta vil le av meg etterpå, at jeg ikke klarer å styre meg etc.Anonymous poster hash: 472ce...5f6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Nå vet jeg ikke hvordan andre menn er men jeg tror at for oss menn er det ikke vanlig med lyder og ansiktsuttrykk under akten. Tror det er mer kvinnegreia. Jeg for min del prøver å være met mulig stille fordi jeg er redd jenta vil le av meg etterpå, at jeg ikke klarer å styre meg etc.Anonymous poster hash: 472ce...5f6 Om du holder igjen sånt under sex og tenker på det, så klarer du ikke å overgi deg selv fullstendig på en måte og sexen blir da dårligere. De fleste kvinner synes stønning og ansiktsuttrykk er sexy, og med mindre du har sex med en fjortiss, så er det ingen som kommer til å le av deg. Anonymous poster hash: 152cd...556 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Nå vet jeg ikke hvordan andre menn er men jeg tror at for oss menn er det ikke vanlig med lyder og ansiktsuttrykk under akten. Tror det er mer kvinnegreia. Jeg for min del prøver å være met mulig stille fordi jeg er redd jenta vil le av meg etterpå, at jeg ikke klarer å styre meg etc.Anonymous poster hash: 472ce...5f6 Da har du issues, som du bør jobbe med. Du ødelegger for ditt eget sexliv så vel som de du har sex med, om du ikke klarer å slippe deg løs og slappe av. Anonymous poster hash: cc35d...62d 4
Gjest Raindrops Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 (endret) Nå vet jeg ikke hvordan andre menn er men jeg tror at for oss menn er det ikke vanlig med lyder og ansiktsuttrykk under akten. Tror det er mer kvinnegreia. Jeg for min del prøver å være met mulig stille fordi jeg er redd jenta vil le av meg etterpå, at jeg ikke klarer å styre meg etc.Anonymous poster hash: 472ce...5f6 Det er ingenting som tilsier at det skal være en kvinnegreie å vise at man nyter partneren og sexen. Menn må slappe av litt, lyder, ansiktsuttrykk og det å kunne se det på hele mannen når orgasmen nærmer seg er usannsynlig tennende. Endret 15. september 2013 av Raindrops 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Da har du issues, som du bør jobbe med. Du ødelegger for ditt eget sexliv så vel som de du har sex med, om du ikke klarer å slippe deg løs og slappe av. Anonymous poster hash: cc35d...62d Anonym #5 her. Du har sikkert helt rett. Men det er så vanskelig å slippe seg løs og slappe av, jeg klarer rett og slett ikke. For å være ærlig så har jeg gitt opp halvveis. For de eneste gangene jeg kan slippe meg løs er når jeg har sex med meg selv.Anonymous poster hash: 472ce...5f6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Det er ingenting som tilsier at det skal være en kvinnegreie å vise at man nyter partneren og sexen. Menn må slappe av litt, lyder, ansiktsuttrykk og det å kunne se på hele mannen når orgasmen nærmer seg er usannsynlig tennende. Men det er så vanskelig mentalt å overgi seg sånn og slippe seg løs. Har ikke fått det til hittil.Anonymous poster hash: 472ce...5f6
Gjest Heartbeat Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Menn som slipper seg løs, stønner og viser med hele seg at det er digg, er så deilig Du må slippe deg løs. Antar du er ung, og at det vil løse seg opp etterhvert 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 Menn som slipper seg løs, stønner og viser med hele seg at det er digg, er så deilig Du må slippe deg løs. Antar du er ung, og at det vil løse seg opp etterhvert Jeg vet jeg må slippe meg løs men det er lettere sagt enn gjort, det er som å si til en med høydeskrekk "ikke vær redd for høyder", man er fremdeles redd men det finnes kanskje øvelser eller noe sånt. Jeg er 32.Anonymous poster hash: 472ce...5f6
SansaStark Skrevet 15. september 2013 #13 Skrevet 15. september 2013 Følesesløst uttrykk og ingen respons er det verste jeg opplever i senga. Da er det bedre at han kommer etter et minutt eller har liten penis. Jeg ville ikke greid å fortsatt å ha sex med en "kjøttklump". 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #14 Skrevet 15. september 2013 Øynene blir helt "glassaktige", minner mest om en torsk:sAnonymous poster hash: a6339...9e9 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #15 Skrevet 15. september 2013 Haha. Noen mennsker altså. Er han en normal fyr ellers da? Anonymous poster hash: 69af1...054
Charlie. Skrevet 15. september 2013 #16 Skrevet 15. september 2013 Kvinner lager mer lyd under sex enn menn, og det er noen brukbare teorier om hvorfor det er slik. Som de fleste andre primater, som lever i grupper, er hunnene mest høylytte. Grunnen er trolig at lydene vil tiltrekke seg andre hanner, noe som oppfordrer til konkurranse. Stønning tiltrekker også hanner utenfor flokken, og det er jo gunstig med tanke på innavl. If females are so "coy," why do they announce sex to the neighbors? http://www.psychologytoday.com/blog/sex-dawn/201001/women-in-bed-whats-all-the-noise-about-part-ii 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #17 Skrevet 15. september 2013 Var så letta den dagen jeg gikk fra eksen og møtte en som var mye mer som meg under sex. Endelig respons, lyder, kontakt. Jeg savner ikke sexen med eksen i det hele tatt, selv om han var godt utstyrt og kunne holde på i evigheter. Det var som en overdimensjonert robot, null menneskelige følelser. Anonymous poster hash: 2808e...ccd 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #18 Skrevet 18. september 2013 Kvinner lager mer lyd under sex enn menn, og det er noen brukbare teorier om hvorfor det er slik. Som de fleste andre primater, som lever i grupper, er hunnene mest høylytte. Grunnen er trolig at lydene vil tiltrekke seg andre hanner, noe som oppfordrer til konkurranse. Stønning tiltrekker også hanner utenfor flokken, og det er jo gunstig med tanke på innavl. If females are so "coy," why do they announce sex to the neighbors? http://www.psychologytoday.com/blog/sex-dawn/201001/women-in-bed-whats-all-the-noise-about-part-ii Er ikke en som nekter for at det finnes biologiske forskjeller mellom kjønnene, men det der kunne vært snudd andre veien og gitt like mye mening. Damer skriker kanskje lettere av edderkopper, men her handler det om å få respons på at partneren nyter det. Å ha sex med en robot, som ts sier det, er uansett kjedelig. Anonymous poster hash: 1d99b...1f6
Gjest Wanderlust Skrevet 18. september 2013 #19 Skrevet 18. september 2013 Nå vet jeg ikke hvordan andre menn er men jeg tror at for oss menn er det ikke vanlig med lyder og ansiktsuttrykk under akten. Tror det er mer kvinnegreia. Jeg for min del prøver å være met mulig stille fordi jeg er redd jenta vil le av meg etterpå, at jeg ikke klarer å styre meg etc.Anonymous poster hash: 472ce...5f6 Det er jo det som er turn on - at man ikke klarer å styre seg! Det viser jo bare at man syns det er digg, og god respons har vel aldri skadet noen.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #20 Skrevet 19. september 2013 Eksen var litt sånn.. Ikke like ille men.. Min kjæreste er som meg i senga og vi bare smelter sammen! Med andre ord; rimelig intenst i senga ;-p Anonymous poster hash: f40b9...170
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå