Gå til innhold

Sexleketøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen er på jakt etter noen enkle, rimelige leketøy. Hva er greiest å starte med (for relativt uerfarne i leketøyenes verden).

Jeg får nesten bare klitorisorgasme (har fått g-punkts orgasme noen få ganger i løpet av 4 år).

Er også litt sjenert, så de villeste og mest crazy tingene er kanskje ikke noe for meg.

Noen som har noen ideer til hva man kan begynne med? Og hvor det er bra å handle?

Anonymous poster hash: 213d8...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg handler på erotikknett.no, de sender i umerka pakke og får ikke masse reklame i ettertid, hverken post eller e-post. Synes også de er rimeligere der enn f.eks kondomeriet. Finnes mange nettbutikker etterhvert, men denne har nå jeg erfaring med :)

Vet ikke helt hva du mener er billig, men sånn generelt er gjerne de aller biligste tingene bare bortkasta penger. Især veldig billige vibratorer har dårlig motor/effekt. Og det kan være dårlig plastmateriale med mye dritt i de billigste tingene.

Ville heller gått for mellomklassen 400-600 kr og kjøpt færre ting. Og ville sett etter silikon :)

F.eks en layaspot klitorsvibrator og vibrator fra fun factory med bøyd tupp for å treffe g.punkt bedre - g-ormen eller boss. Da har du et par gode leketøy :)



Anonymous poster hash: 75b3c...835
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har motsatt erfaring. Har handlet litt dyrere leketøy, men de blir ikke brukt. Det som derimot har vært i bruk de siste årene, er den helt enkle vibratorstaven som fulgte med et av kjøpene gratis. Det er lite fuss med den, lett å ta i bruk og lett å vaske. Så som en start, tror jeg jeg ville kjøpt men en slik. De koster sikker ikke mer enn 100-200 kr.



Anonymous poster hash: f6145...26f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...