Gå til innhold

Ser etter leppestift/leppepomade med farge :*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips til fin og bra leppefarge? Jeg ser etter noe litt naturlig og ikke med så alt for sterk farge.

Kunne godt tenkt meg en leppepomade med farge eller noe slikt. Ble fristet på "Burts Bees" sine en gang, men de selges visst ikke i mitt nærområde og er uansett dyre.

Anonymous poster hash: dd06b...15f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aco sin med roed farge paa apoteket er super!

Anonymous poster hash: bc000...4f2
Skrevet

Jeg har for tiden to, en fra Blistex og en fra Nivea, som heter Angel star. Det var egentlig et bomkjøp, for den er for rosa for meg. Den fra Blistex er dempet rød, naturlig, behagelig å ha på. Jeg husker ikke priser, men begge er rimelige.

Skrevet

Etter å ha prøvd masse forskjellig som jeg har måttet tatt på ganske ofte, så har jeg funnet ut at for meg så passer Dior Addict Lip Glow Spf 10 (kr. 305 hos Kicks) ypperlig. Leppene mine får svakt rosa skjær, og det naturlig ut, samt at jeg ikke må påføre så ofte.

Skrevet

Tusen takk for svar folkens! TS her.

Jeg var på Cubus istad og fant plutselig "Burts and Bees" sine leppepomader. :) De kostet 109 pr stk, men jeg bestemte me for å ta med en. Kjøpte i fargen "Rhubarb" som er en slags gammelrosa/hint av lilla. Tror jeg liker den så langt, liker ihvertfall at den har 100% naturlige ingredienser.

Anonymous poster hash: dd06b...15f

Skrevet

Nivea Lip Butter i Raspberry Rosè har en svaaak lyserosafarge :)

Skrevet

Får jeg anbefale clinique sin chubby stick. Det er en leppimade med farge.Kjempe god, og varer kjempe lenge. Verdt prisen er den også, tror jeg betalte 180 kr. Men den varer jo i en evighet.

Skrevet

Bruker Alba Botanica sine som jeg kjøper på iHerb. Tror de koster 10 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...