Gå til innhold

Slutte å drikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke et alkoholproblem, men vil slutte å drikke. Kanskje nyte 1-2 enheter ved spesielle anledninger. Er det noen som har gjort dette og syns det var spesielt vanskelig? Jeg har jo aldri egentlig prøvd. Er student og ung, så vil tro jeg kan få noen reaksjoner men jeg er så lei av at en hel dag blir ødelagt dagen derpå hvor kroppen er uggen og nervene frynsete.. Jeg får fylleangst hver gang jeg drikker omtrent og jeg trenger ikke ha gjort noe spesielt dagen før en gang for å ha den ekle fornemmelsen.. Har jeg gjort noe mindre gjennomtenkt sitter det å gnager i meg hele dagen eller lenger..

Det er ganske befriende å tenke på at jeg vil slippe det! Jeg ser faktisk ingen fordeler ved å drikke noe særlig mer enn 1-2 enheter. Hurra for meg og ny begynnelse!

Anonymous poster hash: 49078...d0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet å drikke for 2 år siden nå, etter russetiden! Hehe.

Drakk i helgene i tenårene, hver helg nesten, tror kanskje jeg bare plutselig ble lei. Jeg er fortsatt på fester da, men drikker ikke alkohol.

Jeg syns det er helt herlig, og det ble bare en vanesak for meg å ikke drikke, jeg har ikke hatt lyst på i det hele tatt :-D

Hender seg jeg tar meg noen øl i syden, til maten ogsånn. Men det skjer jo sånn en gang i året. Det er bare fornuftig av deg! Jeg er 21 forresten. :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...