AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Jeg skal lage ovnsbakt kylling, men jeg har ikke ildfast form. Kan jeg bruke en liten kakeform?Anonymous poster hash: ed96b...da2
Gjest navnelapp Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Jada, det går fint. berre vask den den godt etterpå. Er det ei springform ville eg kanskje lagt bakepapir i den først. Feittet kan lekke ut i sprekka langs kanten. Og ønsk deg ei eldfast form til jul!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Tøft! Takk! Da tester jeg ut det Skal kjøpe meg en form, men jeg rekker ikke det før lunch )Anonymous poster hash: ed96b...da2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Bruk mindre penger på sko og dill så har du råd til en ildfast form. Anonymous poster hash: 9ff8a...202
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Bruk mindre penger på sko og dill så har du råd til en ildfast form. Anonymous poster hash: 9ff8a...202 ?? Er det ikke slitsomt å være så bitter og utilfreds med livet sitt at de gir deg glede å spytte ut slike kommentarer?Anonymous poster hash: ed96b...da2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå