sofiie Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Mange vil nok kanskje se på dette som et unødvendig spørsmål, men jeg trenger virkelig å vite. De rundt meg sier jeg er syltynn, men jenta i speilet er overvektig. Jeg forstår at jeg egentlig ikke er overvektig, men er jeg så tynn som de skal ha det til? Dere på nettet er jo mye ærligere så.. Byste: 77 cm Midje: 64 cm Hofte: 79 cm Jeg er 175 cm lang, og veier 50 kg. Så, er jeg egentlig tynn? Eller sier de det bare for å være snille? Lurer også på om noen vet hvilken kroppsfasong jeg har
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Du er undervektig. Anonymous poster hash: 8b462...9ed
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Du er veldig veldig tynn, egentlig farlig tynn. Anonymous poster hash: a1ee7...cff
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Det er som om jeg på 164 cm skulle veid 39. HALLO! (Glemte å skrive det over) Anonymous poster hash: a1ee7...cff
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Jeg er 164 og veier 49 kg, og jeg er TYNN! Anonymous poster hash: 3ca1b...40b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Jeg har og 64 i midje. Helt normalt ville jeg ha sagt. Anonymous poster hash: 422f0...803
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Du høres ganske tynn ut, men det er vanskelig å si utenfra noen tall. Om du har mye fett iforhold til muskler så kan du se helt normal ut. Anonymous poster hash: 3ca1b...40b 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Du er veldig tynn, så om du ser en overvektig person i speilet er noe alvorlig galt. Er det mulig du har en spiseforstyrrelse? Anonymous poster hash: 437a9...c7a
MilleVanille Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 Du er veldig tynn, så om du ser en overvektig person i speilet er noe alvorlig galt. Er det mulig du har en spiseforstyrrelse? Anonymous poster hash: 437a9...c7a Som nevnt, kan det hende at hun har "mye" fett i forhold til muskler, slik at man ser normal ut. Men det er klart, 50 kg på 175 cm er ikke akkurat for mye.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 jeg er 172 høy og veier 10 kilo mer enn deg. Jeg er tynn. synes du burde bestille en time hos fastlegen. Anonymous poster hash: 7ed22...a7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå