Gå til innhold

Min siste dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd..ALT..jobb,psykratri,rus osv..jeg er tom..jeg ser ingen ende på noe..jeg har ingen familie,ingen venner...mer (isolert meg i over 1,5 år) Jeg føler meg som en byrde for samfunnet, de betaler for meg, mens jeg kunne ha kommet meg ut i jobb...men jeg klarer ikke..jeg ser folk..jeg rømmer..jeg ser livet..jeg rømmer..jeg havnet på akutten nå,sydde 6 sting..selvskading..nå tørr jeg ikke ta kontakt med hjelpeapparatet,grunnet tvangsinnleggelse..jeg vil ikke ha mer hjelp..de kan ikke hjelpe meg..ingen kan det..vil bare dø..tar farvel her,for jeg blir ikke funnet på garanter 14 dager.. Men min siste melding er; ta vare på hverandre..du vet anldr når din siste dag er.. vær glad ihverandre..vær mot andre slikdu vil andre skal være mot andre...slik kan du redde din neste,og verden..klem...

Anonymous poster hash: 5f96a...7a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Anonymous poster hash: be1e2...5c2
Skrevet

Kjære TS
Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Irrlys, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...