AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Ja er du det. Er du god til å knulle og hvorfor er du det? Anonymous poster hash: fbf50...9a8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Ingen som har svart her nei! Jeg skal være den første da, og si; Jeg er forbasket god i senga ;-) Hvorfor? Jeg er virkelig med i alt, og hater tørr og kjedelig sex! ;-) (Kvinne)Anonymous poster hash: 761c4...045
Gjest SweetSunshine Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Ingen som har svart her nei! Jeg skal være den første da, og si; Jeg er forbasket god i senga ;-) Hvorfor? Jeg er virkelig med i alt, og hater tørr og kjedelig sex! ;-) (Kvinne)Anonymous poster hash: 761c4...045 De fleste kvinner hater vel TØRR sex?
Tidus Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 De fleste kvinner hater vel TØRR sex? Det gjelder ikke bare kvinner!
Silfen Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Nei. Men jeg kompenserer med en jævla bra blowjob.
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Nei det er jeg ikke
Gjest Keikolina Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Sånn midt på treet tenker jeg.
Gjest SweetSunshine Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Det gjelder ikke bare kvinner! Hehe, sant nok! Antar at jeg skrev det gjaldt kvinner fordi det var en kvinne som svarte.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Har ikke så god selvtillit, så det sier kansje noe.. Men har fått mange komplementer når det kommer til suging og slikking. Det siste jeg fikk høre var at jeg suger som en gud Anonymous poster hash: 2d9e6...ac5
Gjest Touchdown Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Ja er du det. Er du god til å knulle og hvorfor er du det? Anonymous poster hash: fbf50...9a8 Unnskyld at jeg spør, men er du en overkåt liten fjortenåring?
Gjest sweetsugar Skrevet 14. september 2013 #13 Skrevet 14. september 2013 Er ganske usikker på meg selv, så det ødelegger en del, men tenker at jeg er helt okey.
Chanel-Nicorette Skrevet 14. september 2013 #14 Skrevet 14. september 2013 Ja, det vil jeg si. Jeg tar initiativ. Jeg er veldig tilstede. Jeg kniper og utforsker partnerens kropp. Jeg finnes ikke prippen og jeg spesielt god på blowjobs og å ri. Forresten veldig god på bakfra også. I tillegg nyter jeg det og lager lyd, og elsker å få sæd på meg. Så, joda. Ingen har klaget.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #15 Skrevet 14. september 2013 Jepp. Jeg er flink til å lese folk og å prøve meg frem for å finne ut hva partneren liker best. Jeg er ikke sjenert, jeg er ikke redd for kleine situasjoner og jeg er jævlig flink til å gi mye oppmerksomhet og kjææærleik om bare fyren vil ha det. Jeg gir også respons på det partneren gjør slik at det blir godt for begge to, jeg er flink til å komme med komplimenter uten at det blir rart, og jeg gir sjukt gode BJs om jeg får si det selv. Er ganske stygg, men de fleste ser så mye stjerner at de ikke ser trynet mitt uansett. Anonymous poster hash: aa049...749
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #16 Skrevet 14. september 2013 nei, det er jeg ikke. Jeg er for sjenert og ligger mye på ryggen, men lager lyd og er med, er med på flere stillinger og prøver å stramme så godt jeg kan nedentil. partneren min har en ganske liten og tynn penis , men jeg foretrekker det . Gjør ikke vondt da :-) har vært så uheldig før og bare truffet menn så og si med meget tykke og stor peniser. Vondt og ubehagelig. nei, dette er en størrelse jeg liker , og derfor gleder jeg meg mer til sex også. Anonymous poster hash: 629a7...a22
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #17 Skrevet 14. september 2013 Jeg er dårlig. Sliter med smerter under sex (vestibulitt) og er samtidig i elendig form. Anonymous poster hash: a08ce...1d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå