AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Før jeg begynte på prevensjonsmidler hadde blødde jeg mer under mensen, og jeg mener også å huske at den varte i flere dager med lengre "spottingsperider". Det er jo naturlig at dette ble forandret etterpå når jeg ikke lenger har eggløsning og dermed ikke ekte mensen. Har brukt prevensjon sammenhengende i 4-5 år nå. Jeg har alltid fått på søndags ettermiddag og er helt ferdig i løpet av natt til lørdag/lørdags formiddag. Det har vært med ca. 2-3 vanlig tampongdager og ellers gul-tampongdag/bind. De siste gangene har jeg begynt søndag og vært ferdig til torsdag kveld. Har da bare hatt én normal tampongdag og ellers gul-tampong/bind. Blør altså alltid blødd forholdsvis lite, men nå blør jeg enda mindre.. Synes bare det er litt rart siden den har vært så regelmessig og stabil. Anonymous poster hash: cd4ab...dd5
up! Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Å, jeg synes du blør kjempemasse! Vi er jammen meg forskjellige Men, poenget er jo at det er annerledes fra det du er vant med, og jeg forstår at det kan uroe deg Kanskje høre med legen din?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Har du kanskje brukt mye paracet/ibux en periode? Det kan påvirke blødningen, min ble nesten borte da jeg gikk på det daglig ei stund (foreskrevet av lege). Anonymous poster hash: a4364...97f
fresia Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 tror det er normalt. jeg fikk mensen da jeg var 12 år og synes å huske at mensen varte opp til 5-6 dager og var helt stabil (kom alltid samme dag). etter at jeg begynte på p-piller har jeg som regel ikke mensen, men de gangene jeg har det varer det i 2-3 dager og det holder med små tamponger... og jeg får den ikke før over en uke etter at jeg har sluttet å ta pillene...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå