Gå til innhold

Hvorfor er afrikanske damer så sure?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har både gått på skole med og jobbet med mange afrikanske damer (og fra Karibien) og har reagert på at de er superbitchy. Merker når jeg er i USA og så er afroamerikanere veldig lite vennlig. Mens de mannlige afrikanerne/afromerikanerne er veldig hyggelige stort sett. Hvorfor er det sånn? Merker på jobben og når vi har afrikanske damer innom. Mer bitchy frekke kjerringer skal du lete lenge etter.

Og før jeg blir anklaget for noe som helst: jeg har prøvd å inkludere de jeg har gått på skole/jobbet med men det har vært 0 respons. Jeg er veldig interessert i andre kulturer.



Anonymous poster hash: 9dbbd...099
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg lurt på også. :fnise:

Kanskje de ser litt opp til de hvite, og føler seg litt nedverdigede og føler for å forsvare seg/tøffe seg. ;)



Anonymous poster hash: 5255d...0fa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg lurt på også. :fnise:

Kanskje de ser litt opp til de hvite, og føler seg litt nedverdigede og føler for å forsvare seg/tøffe seg. ;)

Anonymous poster hash: 5255d...0fa

Så det er ikke bare jeg som har merket dette :)

Var en kollega av meg i går som sa det samme,hun hadde hatt en afrikansk kunde som var dritsur. Kollegaen min er veldig blid og trivelig så skjønner ikke hvorfor noen skulle være sur mot henne.

Jeg har opplevd alt fra stygge blikk til ufine kommentarer fra disse frøknene.

Anonymous poster hash: 9dbbd...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

når eg går forbi sånn 95% av de afrikanske damene her så gir di meg bitchblikk...Mennene prater til emg og sender hjerter...Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når eg går forbi sånn 95% av de afrikanske damene her så gir di meg bitchblikk...Mennene prater til emg og sender hjerter...Jaja

Nettopp det jeg mener! Hva er greia? Tror de at vi skal stjele mannfolka deres?

Anonymous poster hash: 9dbbd...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....Må være noe nytt. Dette har ikke jeg lagt merke til. Jeg får alltid kommentarer på at afrikanske jenter/kvinner er så varme.

Men noen få har kommentert at de somaliske kvinnene er som dere beskriver.



Anonymous poster hash: 0d42a...d6f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Nettopp det jeg mener! Hva er greia? Tror de at vi skal stjele mannfolka deres?

Anonymous poster hash: 9dbbd...099

hahah trur di virkelig at ei jente på 14 vil ha ein mann på 30 liksom? :fnise: kanskje eg går for lettkledd til at de skal like meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en helt annen oppfatning. De jeg har møtt har vært super hyggelige, ler og tuller masse. Både her og i USA. Bodde i et "svart" nabolag i USA, og hyggeligere naboer har jeg aldri hatt før.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke merka noe sånt jeg. å jeg jobber på matbutikk. de som kan godt nok norsk kan godt ha smaltalk i butikken :P



Anonymous poster hash: 732d5...7a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i klesbutikk, og har ikke lagt merke til at de afrikanske kundene er spesielt sure. Somaliere kan dog være vanskelige å forholde seg til ettersom de jeg har hatt som kunder har vært dårlige i språket og virker dårlig integrerte med tanke på væremåte og bekledning. Har ellers hatt kunder innom som ser etiopiske/eritreiske ut, og de skiller seg ikke ut fra de etnisk norske kundene på noen som helst måte.



Anonymous poster hash: fc2d7...01f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Kommer litt an på hvor de kommer fra. Noen kan være litt stille og reserverte, men åpner seg etterhvert som man blir kjent.

Andre kan virke litt defensive i starten, men de også åpner seg etterhvert som man blir kjent.

Kjenner til flere afrikanere her i byen, og det er vel noen av de koseligste menneskene jeg har møtt tror jeg. De inviterer på middager, ler og er ikke redd for å gi av seg selv...men som sagt, etter at man har blitt litt kjent med dem. Akkurat som at de er redd for at andre skal være slemme mot dem og vil bli litt tryggere før de åpner seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvor de kommer fra. Noen kan være litt stille og reserverte, men åpner seg etterhvert som man blir kjent.

Andre kan virke litt defensive i starten, men de også åpner seg etterhvert som man blir kjent.

Kjenner til flere afrikanere her i byen, og det er vel noen av de koseligste menneskene jeg har møtt tror jeg. De inviterer på middager, ler og er ikke redd for å gi av seg selv...men som sagt, etter at man har blitt litt kjent med dem. Akkurat som at de er redd for at andre skal være slemme mot dem og vil bli litt tryggere før de åpner seg

Hadde man ikke sett trådens tittel kunne dette høres ut som en utlendning som snakket om nordmenn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvor de kommer fra. Noen kan være litt stille og reserverte, men åpner seg etterhvert som man blir kjent.

Andre kan virke litt defensive i starten, men de også åpner seg etterhvert som man blir kjent.

Kjenner til flere afrikanere her i byen, og det er vel noen av de koseligste menneskene jeg har møtt tror jeg. De inviterer på middager, ler og er ikke redd for å gi av seg selv...men som sagt, etter at man har blitt litt kjent med dem. Akkurat som at de er redd for at andre skal være slemme mot dem og vil bli litt tryggere før de åpner seg

Men hvorfor er de så defensive? Er de redde for å bli slått?

Anonymous poster hash: 9dbbd...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Men hvorfor er de så defensive? Er de redde for å bli slått?

Anonymous poster hash: 9dbbd...099

De gangene vi har kommet inn på slike saker, så har jeg hørt dem si at de ofte får høre mange stygge kommentarer, rasisme osv.

Det er vel derfor de holder seg litt tilbake frem til de innser at personen(e) ikke er slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hadde man ikke sett trådens tittel kunne dette høres ut som en utlendning som snakket om nordmenn :-)

Jo, det kan vel stemme litt andre veien også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med alle mulig mennesker fra mange forskjellige land, der av en god del afrikanere. Afrikanske damer er ofte veldig defensive, ja!! Ikke minst DIVA!! Hvorfor? Vel det blir litt feil å si at de er sjalu på hvite - det blir litt trangsynt og tviler på at det er så enkelt som dét.

Kan hende de syns det er vanskelig å tilpasse seg det hvite samfunnet?

Eller at de føler at de ikke har sjangs på det hvite skjønnhetsidealet I Norge?

Jeg tror mange av de savner hjemlandet sitt.

Kan også ha noe med at afrikanske menn har i kulturen sin å skjemme bort damene sine og behandle dem som gudinnen/dronningen deres, så kan hende de forventer samme behandling overalt... Status har ekstremt mye å si for afrikanere , kanskje de er missfornøyd med statusen sin?..

Anonymous poster hash: a0c0f...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm at de afrikanske damene som går rundt i Oslo, i MIN by - i MITT land, og SURER seg. Fysj og fy. Dra hjem dit dere kommer fra og surmul der !



Anonymous poster hash: bab2d...49b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...