Gå til innhold

Samboer har problemer med ereksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min samboer har den siste tiden hatt problemer med ereksjon. Det kom til et punkt hvor det ble en stor krangel og jeg beskyldte han for å ikke være glad i meg lenger. Han bedyrer at han elsker meg, men at kroppen ikke henger helt med om dagen. Vi fikk ordnet opp og hadde en fantastisk kveld med masse sex etterpå. Men så startet problemene igjen. Jeg har ikke mast om sex eller prøvd iherdig etterpå. Men har vært fornøyd med at han holder rundt meg om kveldene. Men nå har han begynt å ligge å kjærtegne seg selv om kvelden sikkert i håp om at han skal få ereksjon, noe som ikke fungerer. Dette har helt motsatt virkning på meg og jeg har nesten misten lysten til sex. Tenker at enten må han ha lyst på meg og at han får ereksjon av det, eller så kan det være det samme. Føler vi har kjørt oss litt fast her og trenger desperat råd :-( Er sexlivet ødelagt for alltid?

Anonymous poster hash: af232...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min samboer har den siste tiden hatt problemer med ereksjon. Det kom til et punkt hvor det ble en stor krangel og jeg beskyldte han for å ikke være glad i meg lenger. Han bedyrer at han elsker meg, men at kroppen ikke henger helt med om dagen. Vi fikk ordnet opp og hadde en fantastisk kveld med masse sex etterpå. Men så startet problemene igjen. Jeg har ikke mast om sex eller prøvd iherdig etterpå. Men har vært fornøyd med at han holder rundt meg om kveldene. Men nå har han begynt å ligge å kjærtegne seg selv om kvelden sikkert i håp om at han skal få ereksjon, noe som ikke fungerer. Dette har helt motsatt virkning på meg og jeg har nesten misten lysten til sex. Tenker at enten må han ha lyst på meg og at han får ereksjon av det, eller så kan det være det samme. Føler vi har kjørt oss litt fast her og trenger desperat råd :-( Er sexlivet ødelagt for alltid?

Anonymous poster hash: af232...2df

Ikke rart han mister ereksjonen :P Nei , det er ikke nødvendigvis ødelagt for alltid...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så rart at jeg føler det sånn. Hvis en mann må tilfredsstille seg selv for i det hele tatt ha lyst til å ha sex med meg så ønsker ikke jeg å ha sex. Jeg får lyst på sex bare jeg ser min kjære jeg og er klar med en gang. Sårende at ikke han har det på samme måte. Og er ikke særlig opphissende når jeg tar på han og prøver å forføre han og penis er like slapp. Da gir man til slutt opp :-(

Anonymous poster hash: af232...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som er problemet. Slutt og voldta ørene hans verbalt bare fordi du ikke få presset og mast deg til sex mer, før du får noe ordentlig å sutre over som sexovergrepsanklager. Anonymous poster hash: c404e...79e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så rart at jeg føler det sånn. Hvis en mann må tilfredsstille seg selv for i det hele tatt ha lyst til å ha sex med meg så ønsker ikke jeg å ha sex. Jeg får lyst på sex bare jeg ser min kjære jeg og er klar med en gang. Sårende at ikke han har det på samme måte. Og er ikke særlig opphissende når jeg tar på han og prøver å forføre han og penis er like slapp. Da gir man til slutt opp :-(

Anonymous poster hash: af232...2df

Lyst og kåthet er ikke ensbetydende med ereksjon. Kanskje er han sliten og stresset for tiden ? Kanskje han blir enda mer stressa til flere ganger det skjer? Så kommer ditt mas og forventninger oppå der igjen. Da kan man komme inn i en ond sirkel og problemet eskalerer til mer enn det i utgangspunktet var/er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Nå går libido ofte litt i bølger.... men, om det er slik at han nå stresser med sine egne forventininger om å få ereksjon så kan det jo 'gå i lås' for ham...

En nedadgående spiral..

Jeg kjenner jeg får fryktelig vondt av ham... det 'ballesparket' du gav ham var ikke godt...

Edit: Endret da utfyllende informasjon kom på bordet.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slett ikke mast om sex. Dette har foregått over lang tid og er som regel han som tar initiativet til sex, men så klarer han ikke å fullføre. Etter lang tid sånn så følte jeg meg ikke så veldig ønsket lenger og da kom reaksjonen i form av tårer og etspørsmål om han ikke var glad i meg lenger. Hadde da gått nesten to måneder uten sex og han ville ikke prate om problemet. Nå tenkte jeg at det beste var og ikke ha sex på en stund sånn at han fikk slappet av og ikke følte press. Men merker nå at han ligger hver kveld og onanerer under dyna. At jeg ikke synes dette er noe særlig gjør meg til et dårlig menneske? Hva mener dere at jeg skal gjøre i situasjonen da siden jeg er pronlemet?

Anonymous poster hash: af232...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Jeg har slett ikke mast om sex. Dette har foregått over lang tid og er som regel han som tar initiativet til sex, men så klarer han ikke å fullføre. Etter lang tid sånn så følte jeg meg ikke så veldig ønsket lenger og da kom reaksjonen i form av tårer og etspørsmål om han ikke var glad i meg lenger. Hadde da gått nesten to måneder uten sex og han ville ikke prate om problemet. Nå tenkte jeg at det beste var og ikke ha sex på en stund sånn at han fikk slappet av og ikke følte press. Men merker nå at han ligger hver kveld og onanerer under dyna. At jeg ikke synes dette er noe særlig gjør meg til et dårlig menneske? Hva mener dere at jeg skal gjøre i situasjonen da siden jeg er pronlemet?Anonymous poster hash: af232...2df

Selv om han er inne i en dårlig periode så betyr det ikke at han ikke er glad i dag lenger. Men hvis han prøver likevel, feiler, og det ender med tårer og div spm så blir han sannsynligvis enda mer stresset og da er man inne i en slags ond sirkel. Det gjør verken ham eller deg til et dårlig menneske. Det viktigste er, som du skrev, at han får slappet av og at intime stunden ikke blir til noe der han føler han må prestere. Det at han onanerer under dyna betyr dessuten at det ikke er noe galt med ham sånn fysisk, og det er jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han onanerer under dyna, men får ikke ereksjon. Så noe galt må det være. Enten har han mistet lysten eller så tenker jeg at det må være fysisk? Jeg har aldri vært borti ereksjonsproblemer hos noen av tidligere seksualpartnere så kjenner jeg blir veldig usikker av dette :-(

Anonymous poster hash: af232...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge han selv får han ikke ereksjon i det hele tatt for tiden. Vi har hatt et veldig bra sexliv før. Har vært de siste månedene dette har blitt et problem.

Anonymous poster hash: af232...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Selv det betyr ikke nødvendigvis at noe er galt fysisk. Kan være en stressende periode rett og slett. Eller at han er sliten fysisk/mentalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så rart at jeg føler det sånn. Hvis en mann må tilfredsstille seg selv for i det hele tatt ha lyst til å ha sex med meg så ønsker ikke jeg å ha sex. Jeg får lyst på sex bare jeg ser min kjære jeg og er klar med en gang. Sårende at ikke han har det på samme måte. Og er ikke særlig opphissende når jeg tar på han og prøver å forføre han og penis er like slapp. Da gir man til slutt opp :-(

Anonymous poster hash: af232...2df

Er det sårende at han er et annet menneske enn deg?

Anonymous poster hash: 40c3f...f17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg alltid har sagt.

Det eneste som står i hodet på kvinner er sex.



Anonymous poster hash: 51727...057
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

TS, jeg vet ikke hvor mye erfaring du har, jeg vet ikke noe om fysisk alder på deg eller på ham, det er veldig mye her jeg ikke vet noe om.

Men, en ting vet jeg... og det er at en mann uttyrkker sine følelser og sin lyst på ti tusen andre måter enn bare ved en eregert penis.

Klarer du å se det ? Klarer du å se hvor bitteliten han sannsynligvis føler seg når han presentere en eregert penis for at du skal tro på hans kjærlighet til deg... og han ikke klarer få ereksjon ?

Jeg synes ikke det er så rart at han trekker seg unna... hvem ønsker å ikke bli trodd eller sett når de forsøker å meddele sin kjærlighet, men kravet til presentasjonsmetode ikke kan oppfylles ?

Som en liten spekulasjon kan jeg tippe han nå overhodet ikke føler seg hverken ønsket eller sett...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...