AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Er veldig redd nå. Jeg har slitt med alvorlige depresjoner og angst i 7 år. Da dette startet var jeg veldig syk, turde ikke gå ut av huset og legen kom på hjemmebesøk. Hun har vært med på hele reisen, men for et år siden tok hun et år permisjon. Ventet på at hun skulle komme tilbake, men nå er det enda 1 år. Jeg er sint over at hun svikter sånn. Vikaren hennes er veldig ung, virker veldig uerfaren som lege og mangler guts og handlekraft. Jeg har derfor ikke fortalt henne min historie, da jeg ikke føler hun er rett person. Nav vil overkjøre henne totalt. Samtidig har jeg skiftet psykolog. Hun forrige likte jeg veldig godt, men nye virker også veldig ung, litt stille og ser ikke for meg henne i møte med nav.. saksbehandleren på nav er den jeg alltid har villet byttet ut, men hun forblir dessverre. og hun har truet meg med at etter jul er det slutt med penger. aap går ut i mars etter 4 år . så sitter jeg her med ny lege og ny psykolog som egentlig ikke aner noe om meg. Jeg skal til en helt ny lege i morgen, og håper at denne kvinnen har litt guts og handlekraft , ikke er for tøff og truer meg til ditt og datt. Hvis hun ikke er bra vil jeg bytte til en mannlig...hjelp Anonymous poster hash: 75879...35c Anonymous poster hash: fd97e...bef
Gjest navnelapp Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Kva gjer du sjølv for å kome ut av dette? Kva type behandling får du, og kva gjer du av øvingar/trening for å kome ut av depresjonane og angsten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå